کد خبر: ۶۴۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 23 August 2018

تابناک / استاندار گیلان از افتتاح یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه دولتی و خصوصی همزمان با هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان صبح امروز (1 شهریور) در حاشیه گلباران گلزار شهدای رشت همزمان با نخستین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گیلان 628 پروژه عمرانی در حوزه دستگاه های دولتی با اعتبار 640 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

 

وی ادامه داد: در مجموع با احتساب پروژه‌های شهرداری‌های سراسر استان و بخش خصوصی حدود یک هزار و 300 میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می‌رسد.

 

استاندار گیلان ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های درمانی، راه و شهرسازی، برق‌رسانی، آبرسانی، کشاورزی، ورزشی، گردشگری، عنران شهری و روستایی افتتاح خواهند شد.

 

وی تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری را بیشتر از تعداد اعلام شده دانست و گفت: بسیاری از پروژه‌ها به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسند.

 

سالاری اجرای پروژه‌های زیرساختی را سیاست و اولویت سال جاری دانست و اذعان کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای بخش خصوصی جهت اشتعالزایی، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی فراهم شود.

 

وی ادامه داد: فراهم سازی زیرساخت‌‌ها و رفع موانع موجب ترغیب بیشتر بخش خصوصی به سرمایه گذاری در استان شده تا مشکل اشتغال استان رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار