فرماندار اردکان خبر داد
فرماندار اردکان از افتتاح 53 طرح عمرانی و صنعتی بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان اردکان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 23 August 2018

هادی مقیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۵۳ پروژه عمرانی و صنعتی بااعتباری بالغ‌بر ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان اردکان آماده بهره‌برداری شده است که تعدادی از این طرح‌ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمران شهری، آموزش عالی، صنعت، آب و فاضلاب روستایی، جهاد کشاورزی، تأمین اجتماعی و گاز است که با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اردکان اظهار داشت: بهره‌برداری از دو خوابگاه دانشجویی، پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی، ایستگاه گاز، یک واحد تولید فرآورده‌های کنجدی در شهرک صنعتی و تعدادی از پروژه‌های عمران شهری شهرداری اردکان شامل بلوار پروفسور داوری اردکانی و بهره‌برداری از روکش آسفالت بلوار آیت‌الله خاتمی (ره) ازجمله برنامه‌های افتتاحیه در هفته دولت است.

وی در پایان از آماده بودن دو پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان اردکان بااعتباری قریب به ۱۴۵ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها نیز در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار