مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به برگزاری دومین اردوی جهادی دانشگاهیان این دانشگاه اظهار کرد: در قالب این برنامه جهادی بیش از 2 هزار و 700 مورد خدمت به ساکنان منطقه کم برخوردار روستای تقی آباد ارائه شد.
کد خبر: ۶۴۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 21 August 2018

به گزارش تابناک : دکتر محمد اسماعیل زاده اظهار کرد: دومین اردوی جهادی تابستانی امسال به همت دانشجویان داوطلب رشته های پزشکی و با سازماندهی کانون جهادی سحاب و مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در منطقه روستای تقی آباد بخش رضویه در مدت دو روز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این اردوی جهادی درمجموع به ۵۰۰ نفردر بخش های مختلف دندانپزشکی، بینایی سنجی، پزشکی و خدمات عمومی و آموزش های بهداشتی و فرهنگی، بیش از ۲۷۰۰ مورد خدمت ارائه شد.

اسماعیل زاده خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده جهت تسهیل در امر خدمت رسانی به مراجعین، تمهیداتی جهت ارجاع مراجعین به بخش های مختلف صورت گرفت. درسطح اول غربالگری، مراجعان توسط دانشجویان از نظر بیماری‌هایی نظیر فشارخون و قند خون بررسی و در صورت نیاز به واحدهای مربوطه ارجاع و به صورت فردی در این زمینه آموزش‌های لازم را دریافت کردند. درسطح دوم پذیرش، باتوجه به فرم های اولیه مراجعان و نیاز سنجی های صورت گرفته در مورد خدمات درمانی به بخش های عمومی و آموزشی، بخش های تخصصی شامل پزشک ، دندانپزشکی و بینایی سنجی ارجاع داده شدند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: اردوهای جهادی از چند سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری تبدیل به حرکتی مثبت شده و اخلاص و عزم بی‌مثال این جهادگران موجب ارتقا سطح زندگی در نقاط محروم کشور و همچنین خودسازی جوانان می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار