سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت در شهریور ماه ۱۳۹۷ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
کد خبر: ۶۴۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ 20 August 2018

به گزارش تابناک : سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریور ماه سال ۱۳۹۷ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ سوم شهریور ماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

گفتنی است؛ عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

شایان ذکر است؛ مشمولان می‌توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به خدمت همراه داشته باشند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار