معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال بیش از ۲۳ هزار شغل در خراسان رضوی ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 19 August 2018

به گزارش تابناک : قربان میرزایی اظهار داشت: در مورد تسهیلات توسعه روستایی باید گفت که سهمیه‌های آن به صورت برش استانی تعیین شده و کاملا به صورت همگن ابلاغ می‌شود و در نتیجه امکان تخطی از آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 610 میلیارد تومان اعتبار توسعه روستایی برای استان خراسان رضوی در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: از این میزان 50 درصد ابلاغ شده که تقریبا برای تمام آن پروژه تعریف شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی تأکید کرد: تمامی قراردادهای تعریف شده منعقد شده‌اند اما با توجه به اینکه فراهم کردن ملزومات پرداخت تسهیلان مانند ضمانتنامه‌ها و سایر موارد مالی ممکن است قدری زمان‌بر باشد تعداد پرداخت‌ها کمتر از میزان قراردادها است.

میرزایی با بیان اینکه از ابتدای سال تا ابتدای مردادماه برنامه‌هایی برای کاهش بیکاری در استان به اجرا درآمده است، خاطرنشان کرد: ماحصل این برنامه‌ها این بوده که در 4 ماهه ابتدایی امسال بیش از 23 هزار و 500 شغل در خراسان رضوی در بخش‌های مختلف ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در پایان بهار سال 97 میزان بیکاری در خراسان رضوی 10.7 درصد بوده که در زمان مشابه در سال گذشته بیش از 14 درصد بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار