با پایان مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس موبایلی «هشت»، دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد بیش از 9 هزار و 700 عکس دریافت کرده است.
کد خبر: ۶۴۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 18 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ وجیه ‌اله شیر محمدی دبیر جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با اشاره به پایان مهلت شرکت در جشنواره در نیمه مرداد و بررسی آثار واصله در دبیرخانه جشنواره گفت: یک هزار و 120 عکاس با 9 هزار و 707 عکس در دومین دوره جشنواره شرکت کرده‌اند.
وی در مقایسه آمار جشنواره امسال با نخستین دوره جشنواره، گفت: امسال گرچه تعداد عکس‌های دریافتی با اندکی کاهش نسبت به سال گذشته همراه است، اما در عوض تعداد شرکت‌کنندگان با رشد همراه بوده و نشان ‌دهنده حرکت جشنواره به سوی کیفی‌شدن آثار است.
شیرمحمدی درباره پراکندگی جغرافیایی شرکت‌کنندگان در جشنواره اظهار داشت: عکاسان بیش از 90 شهر با ارسال آثار خود در دومین جشنواره عکس هشت شرکت کرده اند که در این بین استان‌های خراسان رضوی و تهران بیشترین شرکت‌کننده را دارند.
وی ادامه داد: ارزیابی آثار توسط آقایان سیف‌الله صمدیان، اسماعیل عباسی و کیارنگ علایی انجام می‌شود و اسامی برگزیدگان در شهریور ماه اعلام خواهد شد.
به گفته دبیر جشنواره عکس تلفن همراه «هشت»، به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره و لوح افتخار به ترتیب مبالغ 20، 15 و 10 میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین به 8 برگزیده دیگر نیز کمک‌هزینه 5 میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس تقدیم خواهد شد.
بر اساس این گزارش، دومین جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» به همت نقش رویای بهشت با حمایت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، سازمان فضای مجازی سراج و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در حال برگزاری است. مراسم اختتامیه جشنواره و افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب در مهرماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار