جام‌های رمضان در نقطه پایان
«محسن قهرمانی» که مدتی به دلیل مشکلات به وجود آمده، از عرصه داوری دور بود و البته نامش برای کلاس پیش فصل لیگ برتر امسال هست دیدار فینال فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» را سوت زد.
کد خبر: ۶۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 21 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در مسابقه فینال شب پایانی رقابتهای جام «فرهنگ، هنر، رسانه»  که «محسن قهرمانی»، داور مطرح فوتبال کشورمان قضاوت آن را بر عهده داشت؛ صدا و سیما و گروه تئاتر سالار با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و تیم گروه تئاتر سالار در ضربات پنالتی موفق شد تیم صدا و سیما را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند.
این شاید آخرین حضور قهرمانی در مسابقاتی غیر از لیگ برتر باشد، چرا که نام او برای حضور در کلاس پیش‌فصل لیگ برتر اعلام شده و وی باید ۳۰تیرماه در تهران آماده حضور در این کلاس شود.

پایان جام رمضان در خراسان رضوی

به مانند هر سال با شروع ماه مبارک رمضان رقابتهای مختلف ورزشی در قالب جام رمضان در شهرها و مناطق مختلف آغاز می‌شود و با اتمام این ماه مبارک، ماراتن یک ماهه ورزشکاران نیز به پایان می‌رسد.
هرچند که این رقابتها بیشتر جنبه تفریحی ورزشی دارد تا قهرمانی و حرفه ای، اما بودند ورزشکارانی که از دل همین مسابقات جام رمضان به ورزش استان و کشور معرفی شدند، اگر چه هنوز ساز و کار درست و اصولی برای شناسایی استعداد‌های فراوان حاضر در جامهای رمضان وجود ندارد و توجه بیشتر مسؤولان مربوطه را می‌طلبد

در ماه مبارک رمضان امسال نیز رقابتهای زیاد ورزشی برگزار شد که به اختصار نتایجی را که به دست ما رسیده، در ادامه می‌خوانید.

 فوتسال جام «فرهنگ، هنر و رسانه»

نخستین دوره مسابقات فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» با معرفی تیمهای برتر به پایان رسید.

در شب پایانی این رقابتها و در دیدار رده‌بندی تیمهای عکاسان خبری و خبرنگاران ورزشی به مصاف هم رفتند که در پایان یک دیدار جذاب و پرگل، عکاسان خبری با نتیجه 6 بر پنج از سد خبرنگاران گذشتند و سوم شدند.
هیأت برگزاری همچنین مسابقات جام اخلاق این رقابتها را به تیم گروه نمایش پستو داد و بر اساس انتخاب کمیته فنی، «مهدی قربانی» از تیم عکاسان خبری به عنوان بهترین بازیکن رقابتها برگزیده شد.
«سامان هادیان» از تیم گروه نمایش سالار هم با 11گل زده، آقای گل این رقابتها شد.
به این ترتیب نخستین دوره مسابقات فوتبال جام «فرهنگ، هنر، رسانه» با برگزاری 26دیدار و گذشتن 151توپ از خط دروازه‌ها همزمان با عید سعید فطر به پایان رسید.
مسابقات فوتسال ماه رمضان جام شهید برونسی که در سالن بهشتی مشهد برگزار می‌شد، با قهرمانی پنت هاوس در ضربات پنالتی مقابل عطر لوزی به پایان رسید.

به گزارش قدس آنلاین دیدار رده بندی این مسابقات بین تیمهای هامون گشت و آس اسپرت برگزار شد که در پایان تیم هامون گشت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و مقام سوم را به دست آورد.

جام هندبالی ها

رقابتهای هندبال جام رمضان یادواره شهیدان هندبال سبزوار و 175شهید غواص با قهرمانی تیم پیشکسوتان به پایان رسید.در دیدار نهایی این رقابتها تیم پیشکسوتان ثامن الحجج(ع) موفق شد با نتیجه 22بر 19 همراه امین را شکست دهد، همچنین تیم دانشگاه حکیم نیز عنوان سومی این رقابتها را به دست آورد.

فوتسال جام رمضان درگز


 پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان درگز، يادواره شهيد سپهبد علي صياد شيرازي و ١٧٥ شهید غيور مرد دست بسته در این شهرستان بسته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در ديدار رده بندي تیم سرهنگ كاظمي موفق شد در ضربات پنالتي مسكن پلاك را شكست دهد و بر جايگاه سومي بايستد.همچنین در ديدار فينال نيز خانه ملت با نتيجه سه بر دو از سد شهرداري درگز گذشت و قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان ٩٤ شهرستان درگز شد.

معرفی برترین‌های جام رمضان جودو

مسابقات جام رمضان با حضور260 ورزشکار در سه رشته جودو، کاتا و کوراش در سالن جودوی استاد اصغر دهقان مجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر برگزار شد.

مسابقات جام رمضان 1394 یادمان سرداران شهید غواص و گرامیداشت ششمین سالگرد ملی پوشان نوجوان جودو، وحید ابراهیمی و مصطفی صباغی که در سانحه هوایی به رحمت ایزدی پیوستند، در ماه رمضان هر شب بعد از افطار به مدت 6 شب برگزار ‌شد، در این دوره از مسابقات از مشهد تیمهای مدرسه جودو، قدس طلاب، آینده‌داران فارس، شهید حسن وحدتی، شهید احمد کریمان، فردوسی، کارگران، کوثر، جوانان اسلامی، امام هادی (ع)، جواد الائمه(ع) مشهد و تیمهایی از شهرستانهای چناران، درگز، کلات، گلبهار و قوچان حضور داشتند.

مقامهای اول این مسابقات در رشته جودو بدین شرح است: در وزن 30 کیلوگرم جواد حسینی، در وزن 34 امیر حسن صبوحی، 38 جواد جوان، 42 دانیال حسن پور، 46 مسعود شادی، 50 کاظم گلزار، 55 محمد علی سرکوهی، 60 سعید رضا زاده، 66 طاهر شعبانی، 73 حیدر زحمتکش، 81 آرمین بندار، 90 داوود نجفی، 100 حیدرعزیزی و +100 کیلوگرم محمد حسین شیرزاد به مقام اول دست یافتند.

در رشته کاتا، تیم مدرسه جودو در فرم ناگه نو کاتا به مقام اول رسید و در فرم کاتامه نو کاتا آستان قدس رضوی اول شد. در رشته کوراش در وزن 60 کیلو امیر حسین اغفار، 80 حسین صانعی، 70 فردین شهباز و 90 کیلو داوود نجفی به مقام‌ اول دست یافتند.

 فوتسال طرقبه

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان طرقبه شاندیز، یاد بود شادروان جعفر قهرمان با معرفی تیمهای برتر به پایان رسید. این رقابتها با حضور 32 تیم به مدت یک ماه در سالن الغدیر شهرستان به سرپرستی آقای عبدا... قاسمی برگزار شد تا در پایان پس از برگزاری 64 مسابقه تیمهای برتر مشخص شوند.

دیدار فینال مسابقات در نهایت تیم بسیج طرقبه پس از تساوی دو بردو در وقتهای قانونی، در ضربات پنالتی دو بر یک از سد تیم شادروان رنجبر گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت. همچنین در دیدار رده بندی تیم دورتا به دلیل حاضر نشدن تیم کلبه دایی به عنوان سوم این مسابقات نایل شد.

کبدی بانوان سبزوار

یک دوره مسابقه کبدی بانوان با عنوان جام رمضان درمحل سالن شهید حقانی با رقابت سه تیم روستای باغجر،روستای نزل آباد و سبزوار برگزار شد.در پایان این مسابقات تیمهای سبزوار ، روستای نزل آباد و روستای باغجر به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

جام رمضان دارتی ها

مسابقات دارت قهرمانی آزاد خراسان رضوی ( جام رمضان ) در رده آقایان و بانوان با حضور ورزشکاران به میزبانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در سالن ورزشی پایانه معراج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این دوره از مسابقات در قسمت انفرادی به صورت جدول ترکیبی دوره‌ای – حذفی 501 تمام سه لگ از پنج لگ برگزار شد که در پایان زهرا یزدان خواه و مرضیه تاج محمد زاده به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و اعظم سلطانیان و ملیحه عسگر پور به طور مشترک بر جایگاه سوم ایستادند.

در قسمت دوبل اتفاقی نیز مرضیه تاج محمد زاده و دشتی جوان توانستند با غلبه برحریفان خود به مقام قهرمانی این قسمت از رقابتها دست پیدا کنند.

همچنین در این مسابقات و در رده آقایان با حضور 45 نفر در رده انفرادی و 30 نفر در رده دوبل اتفاقی با هم به رقابت پرداختند که در پایان فضل ا... میر جلیلی توانست با بازی زیبای خود در فینال، مقام قهرمانی را از آن خود کند ، قربانعلی قربانی به مقام دوم این دوره رقابتها دست پیدا کرد و رضا ولی نیا وامیر فدایی به طور مشترک سوم شدند. در قسمت دوبل اتفاقی نیز فدایی و زارع توانستند با غلبه برحریفان خود به مقام قهرمانی این قسمت از رقابتها دست پیدا کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار