هافبک تیم پدیده مشهد گفت: هدف مان در هر مسابقه کسب 3 امتیاز است اما تماشاگران زیادی برای تماشای بازی سپیدرود به ورزشگاه می روند و این موضوع کار را برای ما سخت می کند.
کد خبر: ۶۴۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ 12 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ امین قاسمی نژاد، هافبک تیم پدیده مشهد درباره 2 پیروزی دقایق آخری تیمش در رقابت های لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر توانستیم مقابل تیم صنعت نفت آبادان به پیروزی برسیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. برای برد به زمین رفته بودیم و  با تلاش بازیکنان و کادرفنی به پیروزی رسیدیم. می توانستیم در نیمه نخست  کار را تمام کنیم اما موقعیت های زیادی را از دست دادیم و به گل نرسیدیم اما خدا را شکر در دقایق پایانی و با تلاش زیاد بازیکنان به گل رسیدیم و در لیگ برتر 6 امتیازی شدیم.

او افزود: تمام تلاش مان را برای کسب نتایج بهتر پدیده در لیگ می کنیم و به امید خدا تیم مان در لیگ برتر  موفق شود. کادرفنی و بازیکنان جوان خوبی در اختیار داریم و عملکرد درخشان شان در 3 بازی اخیر سبب شده تا تیم دوم جدول لقب بگیریم. فکر می کنم شرایط مالی و ... بهتر از قبل شود و امیدوارم بتوانیم بهتر از پارسال نتیجه بگیریم.

قاسمی نژاد در خصوص تقابل با سپیدرود در چارچوب هفته چهارم لیگ اظهار کرد: بردن تمام تیم های لیگ برتری سخت است، به خصوص سپیدرود که با انگیزه حضور یافته و با توجه به حل شدن مشکلات مدیریتی و مالی، کار سختی را در زمین چمن مصنوعی رشت داریم. تماشاگران زیادی برای تماشای بازی سپیدرود به ورزشگاه می روند و این موضوع کار را برای ما سخت می کند اما بازیکان و کادرفنی پدیده، هدفش در هر بازی کسب 3 امتیاز است و برای رسیدن به این هدف به زمین مسابقه می رویم.

هافبک تیم پدیده مشهد در پایان گفت: یحیی گل محمدی، مربی با تجربه، کارنامه دار، خونسرد و با دانشی است و خیلی خوشحال هستم که او در پدیده است و می توانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار