مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از برگزاری هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک،کیف و کفش و منسوجات در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 12 August 2018

هفتمین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در قزوین برگزار می شود

به گزارش تابناک قزوین،هادی طاهرخانی در این باره اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان داریی و همچنین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۶ مرداد ماه  بمدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه ها در فضایی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع  با مشارکت بیش از ۱۰۰ فعال و تولید کننده در حوزه های گل و گیاه،   گل های زینتی و آپارتمانی، گیاهان دارویی و همچنین در زمینه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات برگزار خواهد شد.

طاهرخانی بیان کرد : مشارکت کنندگان از استان های سمنان، تهران، اردبیل، البرز، قزوین، مازندران، گیلان واصفهان محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه ها می توان به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندیهای مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده و ... اشاره کرد.

طاهرخانی در پایان افزود: هفتمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی همزمان با دومین نمایشگاه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاههای  بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار