رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان‌رضوی گفت: هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی سالن استانداردی نداشته و ورزشکاران تنها بر روی چهار میز پینگ‌پنگ فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۶۴۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ 11 August 2018

به گزارش تابناک : کاظم مستحقی‌راد در حاشیه بازدید از دفتر این خبرگزاری در روز خبرنگار اظهار داشت: هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی از ابتدای سال ورزشکاران مختلفی را به مسابقات متعدد اعزام کرد، همچنین مهشید اشتری؛ ورزشکار پینگ‌پنگ استان در رده بزرگسالان به عنوان نماینده به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام شد، هیئت استعدادیابی را با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی گفت: این هیئت مقام نخست، دوم و سوم را به ترتیب در بخش‌های بزرگسالان، بانوان و نوجوانان کسب کرده است، ورزشکاران خردسال نیز مقام سوم تیمی کشوری را به دست آوردند، ورزشکار 19 ساله پینگ‌پنگ استان نیز به عنوان یکی از 16 نفر ورزشکار برتر بزرگسالان کشور انتخاب شد.

مستحقی‌راد خاطرنشان کرد: مقام نخست آموزشگاه‌های مقطع متوسطه بانوان با اعضای تیم اصلی نوجوانان استان کسب شد، اعزام‌های مختلفی در رده سنی نوجوانان، جوانان و نظایر آنها صورت پذیرفت، برگزاری لیگ باشگاه‌های استان در هر هفته با حضور 11 تیم از شهرستان‌ها و مرکز استان نیز از اقدامات هیئت از ابتدای سال است.

وی تصریح کرد: هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی در آینده ورزشکاران برتر را به مسابقات مختلف اعزام می‌کند، این هیئت میزبان مسابقات کشوری در آبان‌ماه بوده و کلاس‌های مختلفی نیز اعم از اوقات فراغت برگزار می‌کند، هیئت مبحث استعدادیابی را دنبال کررده و آن را به بهترین نحو ممکن اجرا می‌کند.

مستحقی‌راد ادامه داد: هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی توسط اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حمایت می‌شود، هرچند میزان حمایت این ارگان کافی نیست اما بیش‌ از وضعیت کنونی از اداره کل ورزش و جوانان استان انتظاری نمی‌رود؛ چرا که این نهاد خود دارای بودجه کافی نیست.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان رضوی بیان کرد: این هیئت با وجود حمایت فدراسیون و اداره کل، سالن اختصاصی استانداردی ندارد، این هیئت تنها یک سالن با چهار میز پینگ‌پنگ داشته و خواستار حمایت شهردار مشهد است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار