دبیر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی از میزبانی سومین حرم اهل بیت از این جشنواره خبر داد و گفت: زندگی و آثار حضرت شاهچراغ (ع)، بعنوان بخش ویژه دوازدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۶۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 20 July 2015
بهزاد مریدی اظهار داشت: استان فارس تجربه برگزاری 12 ساله جشنواره هنرهای تجسمی رضوی را دارد.

وی افزود: این تجربه فرصتی را برای دست اندرکاران جشنواره ایجاد کرده تا با بهره گیری از این تجربیات در راستای رویکردی نو و خلاقانه در جشنواره بکوشند.

دبیر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی به برخی از تفاوت‌های این دوره از جشنواره هنرهای تجسمی رضوی با دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در این دوره در داوری به محتوای آثار ارائه شده توجه جدی خواهیم داشت.

مریدی با بیان اینکه اتاق فکر جشنواره هنرهای تجسمی رضوی تشکیل شده است ادامه داد: در جلسات اتاق فکر جشنواره سعی شده است از نظرات صاحب نظران به شکل شایسته استفاده شود. با توجه به برنامه ریزی‌های مدون و پیگیری جلسات متعدد با اعضای اتاق فکر و دیگر هنرمندان صاحب نظر، در این دوره توانسته‌ایم روند اجرای این رویداد را به شکل مطلوب دنبال کنیم تا به واسطه آن بتوانیم انتظارات هنرمندان و شرکت کنندگان جشنواره را نیز برآورده سازیم.

وی در زمینه تعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: مجموعه بنیاد بین المللی امام رضا(ع) توانسته است در طول یک دهه برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تعامل بسیار مطلوب و در خور توجهی با تمامی دستگاههای اجرایی، به ویژه نهادها و سازمان‌های فرهنگی هنری کل کشور در برگزاری جشنواره‌های مختلف داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار