مدیر کل دفتر سیاسی استانداری یزد:
مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد اظهار کرد: در وضعیت فعلی که کشور مورد تهاجمات و تهدیدات استکبار جهانی است، تنها اتحاد ملی است که می‌تواند کشور را بیمه کند.
کد خبر: ۶۳۸۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 04 August 2018

«عباس حیدری» در مراسم معارفه بخشدار بهمن شهرستان ابرکوه به عنوان اولین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان و نیز معرفي بخشدار جديد بهمن، اظهار کرد: بر طبق چارت جدیدی که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، فرمانداری‌ها باید دارای معاونت‌های سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی باشند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه معاون سیاسی این است که از کلیه نیروهای فعال سیاسی اجتماعی اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا، اعتدل ‎‎ گرا در راستای پیشرفت شهرستان بهره‌گیری و تلاش کند با برگزاری جلسات هم‌اندیشی تمام فعالیت‌های آنان را به سمت انسجام، وحدت، پرهیز از اختلاف و نزدیک کردن دیدگاه‌ها به هم سوق دهد.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر تقویت و راه‌اندازی تشکّل‌های سیاسی، ادامه داد: در وضعیت فعلی که تهدیدها و تهاجمات متعدد از سوی استکبار جهانی بر کشور اعمال می‌شود، تنها چیزی که می‌تواند کشور را در برابر حوادث بین‌المللی و فشارهای آمریکا بیمه کند، اتحاد ملی است که همه ما مسئولان موظف به ایجاد آن هستیم.

حیدری خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌توانیم باید به مردم خدمت کنیم و نارضایتی آنان را کاهش دهیم و ضمن حرکت بر مدار قانون در راستای رفع مشکلات مردم فارغ از پیچ‌ و خم‌های اداری با آنان همکاری کنیم.

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با بیان این که جدال‌های بی‌فایده جریان‌های سیاسی، سال‌ها در کشور بیهوده بوده است، گفت: اختلافات سیاسی را نباید به تریبون‌های عمومی و جامعه کشاند و به آن دامن زد و مردم را نیز درگیر چنین مسائلی کرد.

وی اضافه کرد: معاون سیاسی فرماندار باید مردم را با حقوق شهروندی خودشان آشنا کند تا آنان بدانند که می‌توانند خواسته‌هایشان را از طرق قانونی پیگیری کنند. ضمن این که فرهنگ عمومی جامعه نیز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که معاون سیاسی به آن خواهد پرداخت.

حیدری با اشاره به سرمایه اجتماعی بالای موجود در ابرکوه، تصریح کرد: دادن روحیه امید و نشاط به مردم، تقویت روحیه اعتماد بین آنان، دولت و نظام، ترمیم شکاف‌های بین نسلی و گفتگوی جوانان، مطالعه و اقدام در جهت رفع آسیب‌های اجتماعی که جامعه را از درون متلاشی می‌کند از جمله طلاق، فساد، اعتیاد و بی‌بندوباری از وظایف معاون سیاسی است.

گفتني است، در اين مراسم «محمدعلی اکرمی» به عنوان بخشار جديد بهمن جايگزين «علی‌اکبر اسحاقی» بخشدار قبلي شد و اسحاقي به عنوان اولين معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرماندار ابركوه منصوب شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار