رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد را به عنوان دبیر کارگروه منطقه پنج کشور منصوب کرد.
کد خبر: ۶۳۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 04 August 2018

«علی صالحی» با ابلاغ «سیدرمضان شجاعی کیاسری»رییس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور «دبیر کارگروه منطقه ۵ کشور» شد.

کارگروه منطقه پنج کشور متشکل از روابط عمومی استانداری‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد است.

در بخشی از حکم مدیرکل روابط عمومی استاندار یزد آمده است؛ با توجه به تجربیات ارزنده، توان، تعهد و تخصص کاری و به استناد مصوبه کارگروه منطقه ۵ کشوری ‌متشکل از مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ها و انتخاب اعضای کارگروه مذکور، به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت "‌دبیر کارگروه منطقه ۵ کشوری" که متشکل از روابط عمومی استانداری های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد می باشد به مدت یک سال منصوب می‌نمایم .

در پایان این حکم انتصاب آمده: انتظار می رود با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان نیروهای متخصص و متعهد مجموعه اعضای محترم منطقه ۵ کشور و هماهنگی با این مرکز با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بسط و توسعه ارتباطات رسانه‌ای هدفمند و منسجم و ارتقا‌ی جایگاه روابط عمومی ها موفق و موید باشید .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار