رشت - ایرنا - رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان از امدادرسانی امدادگران این جمعیت به 37 مورد حادثه در تعطیلات عید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 20 July 2015
امید عظیمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادرسانی به این تعداد از حوادث جاده ای ، کوهستانی و دریایی از پنجشنبه هفته گذشته تا ظهر امروز (یکشنبه) از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان انجام گرفت.

وی اظهار داشت: از این تعداد ، 19 مورد مربوط به حوادث جاده ای، 16 مورد دریایی شامل غرق شدگان و سایر موارد امداد ساحلی و دو مورد نیز مربوط به حوادث کوهستانی است.

رییس روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطرنشان کرد: در جریان امدادرسانی به این تعداد از حوادث ، 113 نفر از خدمات امدادی بهره مند شدند و 80 نفر نیز به بیمارستان انتقال یافتند. 

طرح تابستانی امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر گیلان در 18 پایگاه در شهرهای نوار ساحلی و دو پایگاه دریایی در حال اجراست.

در اجرای این طرح در هر پایگاه، چهار امدادگر مرد و دو امدادگر زن به همراه تجهیزات کامل امدادی برای امدادرسانی به مسافران و هم استانی ها فعال شده اند. 

در این طرح تجهیزاتی از جمله قایق های دریایی، امدادرسانی از طریق موتورسیکلت، دوچرخه، دو فروند قایق هاورکراف در شرایط اضطراری در طغیان رودخانه ها و قایق جستجو و نجات به کار گرفته شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار