مدیرکل میراث فرهنگی قم خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: تاسیسات گردشگری استان قم زیر ذره بین نظارت می رود تا رضایت گردشگران و زائران را تأمین کند.
کد خبر: ۶۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 31 July 2018

 

به گزارش تابناک قم،حمید یزدانی در بازدید از مجتمع گردشگری مارال ستاره اظهار کرد: نظارت بر تأسیسات گردشگری به صورت مستمر انجام می گیرد تا خللی در روند خدمت رسانی شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه در این استان بیش از 460 واحد تاسیسات گردشگری وجود دارد گفت: از این تعداد 35 واحد هتل، 26 واحد هتل آپارتمان، 62 واحد مهمانپذیر، 72دفتر خدمات مسافرتی، 102 مجتمع گردشگری بین راهی و 166 واحد خانه مسافراست.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم ضمن تاکید بر نظارت، بازرسی و ارزیابی تاسیسات گردشگری قم ادامه داد: تمام فعالیت های مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند کنترل نرخ نامه ها، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات گردشگری در سطح استان قم از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: قم از جمله استان های پر تردد و زائرپذیر کشور محسوب می شود که سالانه میلیون ها زائر به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی وارد این شهر مقدس می شوند که این امر بازرسی مستمر و دقیق از تاسیسات گردشگری استان را واجب می کند.

یزدانی رضایتمندی از خدمات در تقویت تصویر ذهنی گردشگران را بسیار موثر دانست و گفت: تصویر مثبت موجب وفاداری گردشگران به مقاصد گردشگری را سبب می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار