کد خبر: ۶۳۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از ده سال است که مقام معظم رهبری دغدغه حوزه اقتصادی دارند و این امر حجت را برای مسئولان تمام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی صبح امروز در ویژه برنامه "گفتمان انتظار" در مسجد آفخرا رشت اظهار داشت: بنا به گفته علامه طباطبایی توکل، توسل و تدبیر از جمله عوامل سعادتمندی انسان هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم توسل به اهل بیت عصمت و طهارت خاطرنشان کرد: انسان باید پیش از انجام هرکاری آینده آن را بررسی کند تا خطایی از او سر نزند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه قرآن بشریت را به شناخت حق و توحید دعوت کرده است عنوان داشت: انسان باید تمام اعمالش را "لِوَجه‌الله" انجام دهد زیرا در غیر این صورت آن عمل هلاک می‌شود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر انسان‌ها در حوزه توحید عملی دچار مشکل هستند تصریح کرد: یکی از نکات مهمی که خداوند در قرآن به آن تاکید کرده رعایت عدالت است.

امام جمعه مسجد شیعیان هامبورگ آلمان پیامبران را فرستادگان خداوند متعال برای برپایی عدل در جهان دانست و خاطرنشان کرد: تا زمانی که فردی صالح نباشد نمی‌تواند مصلح و برپاکننده عدل باشد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اگر اسلام به درستی شناخته و عملی شود تمام جوانب زندگی انسان را در بر می‌گیرد ابراز داشت: دین اسلام دینی است که به طور کامل انسان را اقناع می‌کند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان برپایی عدالت را عاملی برای رسیدن مردم به رفاه نسبی دانست و خاطرنشان کرد: اگر عدالتی که مد نظر اسلام است پیاده شود دیگر ثروتمندی پیدا نمی‌شود که به‌واسطه ثروتش بتواند جهان را هدایت کند.

وی با بیان اینکه امروزه بیش از یک میلیارد کودک آواره و گرسنه در جهان وجود دارد تصریح کرد: امروز با شرایطی در جهان مواجه هستیم که بیش از 45 میلیون نفر از مردم بردگی می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تقسیم عادلانه ثروت میان مردم را یکی از نتایج برپایی عدالت مدنظر اسلام و قرآن در جامعه دانست و اظهار داشت: برپایی عدالت جهانی سبب رضایت همگانی مردم می‌شود.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه برپایی عدالت جهانی سبب می‌شود تا تمامی مردم بی‌نیاز شوند خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت عمومی و نزول برکات الهی از جمله نتایج برپایی عدل جهانی است.

امام جمعه مسجد شیعیان هامبورگ آلمان با اعلام اینکه برپایی عدالت سبب می‌شود تا بسیاری از گنج‌های نهان مورد استفاده تمام بشر قرار بگیرد تصریح کرد: این گنج‌ها ممکن است مادی نباشد اما سبب ایجاد یک جامعه پیشرو می‌شود.

رئیس مرکز اسلامی شیعیان هامبورگ آلمان با بیان اینکه برپایی عدالت جهانی آزادی معقول رت برای مردم به همراه می‌آورد عنوان داشت: اگر جامعه می‌خواهد به عدالت جهانی برسد باید دولت و مردم به درستی به وظایف خود عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما در حال حاضر با یک فرصت طلایی مواجه هستیم ابراز داشت: ما باید عدالت در یک مدل کوچک در جامعه خودمان ایجاد کنیم تا یک امیدواری جهانی ایجاد کرده و زمینه برپایی عدالت جهانی ایجاد شود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه "منتظر" فقط به حرف نیست و باید در عمل آن را نشان داد تصریح کرد: تمامی دشمنان تلاش می‌کنند تا فرصت طلایی ما را برای ایجاد یک مدل کوچک از عدالت جهانی با ایجاد جنگ روانی به تهدید تبدیل کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه برخی مسئولان امروزه با دشمنان هم‌زبان شده‌اند خاطرنشان کرد: برخی مسئولان به‌جای پیدا کردن راهکار و رفع مشکلات از تعابیر مانند بروز بحران و وجود فساد سیستمی استفاده می‌کنند.

امام جمعه مسجد شیعیان هامبورگ آلمان با تاکید بر اینکه دشمن تنها به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است عنوان داشت: دشمن امروز به دنبال ایجاد جنگ روانی برای مایوس کردن مردم است.

وی فضای مجازی را عاملی برای ایجاد یاس در مردم توسط دشمنان دانست و عنوان داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند مردم را خسته کند و مقابله با این نقشه دشمن تنها با کار مضاعف محقق می‌شود.

رئیس مرکز اسلامی شیعیان هامبورگ آلمان با اعلام اینکه برپایی تجمعات قانونی مردم نباید تبدیل به ایجاد چالش برای کشور شود اظهار داشت: دشمن از تجمعات قانونی مردم برای تحقق مطالباتشان سوءاستفاده کرده و آن را به هرج و مرج تبدیل می‌کند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه امروز برخی روحانیان نیز شرایط حساس کشور را درک نمی‌کنند تصریح کرد: عدم بصیرت و عدم آگاهی سبب می‌شود تا بسیاری از مردم در مقابل بزرگانشان بایستند و اتفاقاتی مانند دوران شیخ فضل‌الله نوری تکرار شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه بیش از 10 سال است مقام معظم رهبری دغدغه حوزه اقتصادی را دارند و این امر حجت را برای مسئولان تمام می‌‌کند گفت: بی‌بصیرت سبب می‌شود تا برخی نسبت به ایشان بی‌مهری کنند.

وی توجه به راهبردها و راهکارهای ارائه شده توسط مقام معظم رهبری را تنها را رفع مشکلات کشور دانست و خاطرنشان کرد: عدم استفاده مناسب از سرمایه‌های کشور برای رفع مشکلات اقتصادی قابل قبول نیست.

آیت‌الله رمضانی با انتقاد از وضعیت نامناسب بخش خصوصی اظهار داشت: امروز انسانی بی‌عقل به نام ترامپ در راس حکومت کشور آمریکا قرار گرفته است که هیچ چیز نمی‌فهمد و تمام دنیا را تهدید می‌کند.

امام جمعه مرکز اسلامی شیعیان هامبورگ آلمان آمریکا، اسرائیل و عربستان را مثلث شومی دانست که امروز تلاش می‌کنند تا جامعه اسلامی را نابود کنند عنوان داشت: مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا جمهور اسلامی به چهلمین جشن پیروزی انقلاب نرسد خاطرنشان کرد: تا مردم برای در مسیر ایجاد امنیت، برپایی عدالت و رفع مشکلات اقتصادی فعالیت کنند.

رئیس مرکز اسلامی شیعیان هامبورگ آلمان با اعلام اینکه امروز کشور نیازمند حضور مسئولانی است که دارای روحیه‌ای جهادی مانند شهید باکری‌ها باشند خاطرنشان کرد: وجود روحیه اشرافیگری میان مسئولان مردم را ناراحت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار