یک مقام مسئول گفت:اگرچه عرضه ذرت و جو در بورس کالا تاثیری بر کاهش قیمت ندارد، اما به سبب شفافیت معاملات با نرخ واقعی در این محل خرید و فروش می شود.
کد خبر: ۶۳۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 26 July 2018

به گزارش تابناک : محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با انتقاد از افزایش قیمت نهاده های دامی در بازار اظهار کرد: طی روزهای اخیر، قیمت نهاده های دامی ناشی از ممنوعیت ثبت سفارش کالا حدود 5 درصد در بازار افزایش یافته است.

وی نرخ هر کیلو ذرت برزیلی تحویل به مرغدار را یک هزار و 400، ذرت اوکراین را یک هزار و 300 و کنجاله سویا را 2 هزار و 800 تومان اعلام کرد.

یوسفی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را 6 هزار و 500 تا 7 هزار و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها را 9 هزار و 500 تومان اعلام کرد و افزود: این درحالی است که هم اکنون نرخ هر کیلو مرغ با قیمت واقعی خود هزار تومان فاصله دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از عرضه ذرت و جو در بورس کالا خبر داد و گفت: اگرچه عرضه ذرت و جو در بورس کالا تاثیری بر کاهش قیمت ندارد، اما به سبب شفافیت معاملات با نرخ واقعی در این محل خرید و فروش می شود.

وی در پایان با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار با قیمت 9250 تومانی مرغ موافقت کرده است، تصریح کرد: البته این نرخ تاکنون ابلاغ نشده است و انتظار می رود هر چه سریع تر اعلام شود چرا که قیمت نهاده ها در مقایسه با 20 روز اخیر مجددا دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار قرار گرفته است.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار