مدیرعامل ستاد دیه گیلان خبر داد:
رشت- مدیرعامل ستاد دیه گیلان با اشاره به رشد حدود ۳۰ درصدی کمک های خیرین گیلانی درجشن های گلریزان امسال گفت: خیرین استان گیلان بیش از ۷۷۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان کمک کردند.
کد خبر: ۶۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 19 July 2015
حمید کامران زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال ۱۲ جشن گلریزان در سراسر استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال خیرین بیش از ۷۷۹ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند.

وی افزود: بخشی از کمک های فوق به صورت نقدی، بخشی به صورت چک های مدت دار و مابقی به صورت وعده است که ستاد دیه در صورت دریافت نقدینگی در اسراع وقت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام می کند به طوری که در ماه جاری تعدادی از زندانیان با کمک های دریافتی آزاد شده و تا پایان ماه از زندان رهایی می یابند.

کامران زاده گفت: بنا بر آمار کشور، گیلان از استان های برتر در جلب کمک های مردمی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است به طوری که سال گذشته ۴۸۳ نفر از زندان های استان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان به بهره مندی گیلان از کمک های دولت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اشاره و بیان کرد: گیلان بیشترین کمک را از دولت برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نسبت به وسعت زندان های خود دریافت کرده و توانسته رتبه نخست را در جلب حمایت ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

 به گفته کامران زاده ۴۰۰ زندانی در زندان های گیلان به دلایل جرائمی همچون ورشکستگی و بدهی مالی، عدم توانایی مالی برای پرداخت دیه تصادفات و مهریه محبوس هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار