مسئول خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از اقامت حدود 800 نفر از دانشجویان دختر در خوابگاه های واحد مشهد در ایام تعطیلات تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ 24 July 2018
به گزارش تابناک : مهدی حامد از نوسازی و تعمیر خوابگاه امامیه این دانشگاه در ایام تعطیلات تابستان امسال خبرداد و افزود: از زمان راه اندازی خوابگاه امامیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، این اولین بار است که این خوابگاه به دلیل بروز مشکلات در تاسیسات دفع فاضلاب تعطیل می شود که این امر برای نوسازی و تعمیر آن ضروری است.
 
وی با بیان اینکه در تابستان اکثر دانشجویان خوابگاه را ترک می‌کنند،  افزود: این زمان مناسبی برای نوسازی و تعمیر است که کمترین اختلال را در آرامش و امنیت ساکنین خوابگاه  دارد.
 
مسئول خوابگاه امامیه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با بیان اینکه اکنون 300 دانشجوی دختر در خوابگاه امامیه دانشگاه اقامت دارند، اظهار کرد: 100 نفر از دانشجویان خوابگاهی در رشته های پزشکی و دکتری تخصصی  نیز در خوابگاه یاس دانشگاه ساکن شده اند.
 
حامد ادامه داد: اکنون 250 و 70 دانشجوی دانشگاه آزاد مشهد به ترتیب در خوابگاه بنیاد ناظران ابوطالب و مریم در سطح شهر مشهد اقامت دارند که به شکل تفاهم نامه با دانشگاه فردوسی مشهد در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد است.
 
وی تصریح کرد: حدود 30 دانشجوی دختر نیز در خوابگاه گلبهار دانشگاه آزاد مشهد اقامت دارند .
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار