مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از کشف بزرگترین انبار احتکار برنج در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 24 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر  داریوش جودکی اظهار داشت: مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی و یا تولید شده با مواد اولیه وارداتی با نرخ رسمی در سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی با شروع به کار این ستاد تشدید شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: تعزیرات حکومتی آمادگی لازم را در مرکز استان دارد تا با همکاری دستگاه های نظارتی و گزارشات مردمی در اطلاع‌رسانی از مراکز اختفا و احتکار کالا سریعا برای ثبات بازار و نظارت بر عرضه و احتکار کالاهایی که با ارز دولتی وارد شده‌اند اقدام لازم را انجام دهد.

وی گفت: با توجه به گزارشات مردمی که حکایت از دپوی برنج در انباری در یکی از محله های کرمانشاه داشت با هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و بازرسان دستگاه های نظارتی در بازرسی از این انبار ۴۳۵ تن برنج احتکار شده کشف شد.

جودکی بیان کرد: تا روشن شدن وضعیت برنج ها و بررسی اسناد و مدارک ، انبار توسط کارشناسان سازمان اموال تملیکی پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: پس از کشف انبار کسی به عنوان صاحب کالا مشخص نشد و مدارک واسنادی هم به ما ارائه ندادند و وضعیت انبار در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد است و با توجه به اینکه در شرایط کنونی وضعیت ارزاق عمومی مردم را احتکار نموده اند این محموله طی پرونده ای از سوی شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار می گیرد.



منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار