سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به همه دریافت کنندگان جوایز برترین‌ها به خصوص پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و این جوایز حاصل تلاش و وحدت تیمی ما بود.
کد خبر: ۶۳۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 24 July 2018

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ درباره کسب جوایز متعددی توسط پرسپولیسی‌ها در مراسم برترین‌های لیگ برتر اظهار کرد: به همه دریافت کنندگان جوایز برترین ها به خصوص پرسپولیسی ها تبریک می‌گویم. این جوایز حاصل تلاش و وحدت تیمی ما بود. از مدیریت باشگاه و در راس آن از گرشاسبی تشکر می‌کنم. همچنین بازیکنانم که از همه مهم‌تر بودند تشکر می‌کنم چرا که بدون آن‌ها کسب این موفقیت امکان‌پذیر نبود.

او ادامه داد: از هواداران ممنون هستم که همیشه ما را حمایت کردند. از خوشحالی هواداران خوشحال هستم و همه تلاش‌مان برای شادی آن‌هاست. افتخار می‌کنم که توانستیم موفقیت را تکرار کنیم چرا که حفظ قهرمانی سخت‌تر از کسب آن است. این جوایز نتایج وحدت و همگن بودن تیم‌مان است.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش مستحق دریافت جوایز متعددی در مراسم برترین‌های فوتبال ایران بودند و باشگاه استقلال نسبت به جوایز اعتراض داشت، گفت: به نظرم همه جوایزی که گرفتیم استحقاقش را داشتیم چون در کل فصل خیلی بهتر بازی کردیم  و قاطعانه زودتر از موعد مقرر قهرمانی خود را  مسجل کردیم و همه بازیکنان ما که جایزه دریافت کردند لیاقتش را داشتند. البته استقلال هم بازیکنان بسیار خوبی دارد و حسینی دروازه بان این تیم  و سایر بازیکنانش از جمله ابراهیمی و جپارف خوب بودند اما ما قهرمان بودیم و بهترین فرم‌مان را نشان دادیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.این انتخاب همه کارشناسان بوده است و فقط من این انتخاب انجام ندادم. 

او درباره ناراحتی محسن مسلمان از انتخاب جپارف به عنوان بهترین پاسور لیگ و اینکه آیا با بازیکن سابق تیمش خوش و بشی داشته اظهار کرد: چرا باید با او خوش و بش نکنم؟ من درباره جزئیات صحبت نمی‌کنم. باز هم تکرار می کنم کارشناسان و مربیان باشگاه‌ها این بازیکنان را انتخاب کردند و نتیجه را ملاحظه کردید.

سرمربی  پرسپولیس با بیان اینکه سید جلال را به عنوان بهترین مدافع و بهترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب کرده گفت: او لیاقت این جایزه را داشت و در تیم ما نقش پررنگی را ایفا کرد.

برانکو درباره اینکه شاید سوپرجام به زمان دیگری موکول شود و مجددا این بازی را برگزار کنند، گفت: من از این موضوع خبر ندارم. برنامه بازی‌ها را دو ماه قبل دریافت کردیم و روی آن برنامه کار کردیم. طبیعی است که خوشحال می‌شدیم نتیجه این بازی در زمین مسابقه  اتفاق می‌افتاد اما زمانی وجود ندارد و  اردوی تیم ملی، لیگ قهرمانان، جام ملت‌ها را پیش رو داریم.

او درباره اینکه حاضر است در نیم فصل و بدون بازیکنان ملی‌پوشش در سوپرجام بازی کند تاکید کرد: برای من این موضوع تمام شده است.

سرمربی پرسپولیس درباره توافق سروش رفیعی با فولاد خوزستان تا نیم فصل نخست اظهار کرد: او بعد از نیم فصل به تیم ما برمی‌گردد و بازیکن ماست. بهتر است که تا نیم فصل در هر تیمی که حضور دارد بازی کند. چرا درمورد مهدی شیری این سوال را نمی‌پرسید؟

برانکو درباره خبر رد درخواست فدراسیون فوتبال ایران از سوی زلاتکو دالیچ و استقبال او از مربی‌گری دالیچ در تیم ملی ایران گفت: من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. من فقط به قدری می‌دانم که دالیچ تا ۱۰ روز دیگر هیچ تصمیمی نمی‌گیرد حتی برای ادامه حضور در تیم ملی کرواسی هم تصمیمی نمی‌گیرد.

او در پایان درباره اینکه آیا تمام مطالباتش را از پرسپولیس گرفته، گفت: در حال حاضر  زمان خوشحالی است چرا که امروز جشن گرفته‌ایم.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار