فرماندار میبد:
فرماندار میبد خطاب به مسئولان اظهار كرد: شرایط سخت‌تر از گذشته است، بايد بادبان‌ها را محکم ببندید.
کد خبر: ۶۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ 23 July 2018

 «حسین فلاح» در نشست بررسی مشکلات بخش ندوشن با بیان این که شرایط حاکم بر کشور نسبت به گذشته سخت‌تر و متفاوت‌تر شده است، گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط سخت تری خواهیم داشت و اوضاع در نیمه دوم سال قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود: مسئولان باید با استفاده از شرایط پیش آمده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کنند و با همکاری و تعامل بین دستگاه‌ها و در یک مجموعه منسجم و همدل به نفع مردم و در خدمت مردم باشند.

فلاح خطاب به مسئولان بیان كرد: امروز دیگر باید بادبان‌ها را محکم بست و شرایط سخت را درک کرد و شما مسئولان باید از داشته‌های خود استفاده کنید و اکنون که افتخار خادمی این ملت را به دوش دارید، در این شرایط به کمک مردم ونظام بشتابید و از جزئیات و مسائل حاشیه ای که ارزش چندانی ندارد، گذشت کنید و انجام کار برای مردم را در مدنظر بگیرید.

فرماندار از بین رفتن اعتماد مردم نسبت به مسئولان را یک مسئله مهم دانست و گفت: مردم تحلیل‌گران خوبی هستند و یکی از دلایلی که دلخور هستند، این است که دیگر به دستگاه‌های دولتی اعتمادی ندارند و باید با یک تغییر نگرشی در رویکرد کارها و برای حفظ نظام و انقلاب اعتماد را دوباره برگردانیم.

وي افزود: تاکنون هیچ کسي به صرف خدمت به مردم مواخذه و برکنار نشده است مگر آن که مسئولي به نفع خودش و برای خودش خدمتی انجام داده باشد و حقی از دیگران را سلب کرده باشد.

فلاح با اشاره به تحریم‌ها اظهار كرد: اکنون در شرایط تحریم‌ها دیگر نگاه دولت از سمت نفت برداشته شده و به سمت معادن روی آورده است لذا در این مسیر باید همدل و همسو با دولت حرکت کنیم و از برداشت بی‌رویه جلوگیری کنیم.

گفتني است؛ در حاشیه این نشست فرماندار با مردم بخش ندوشن در یک ملاقات مردمی به مسائل و مشکلات آنها پاسخ داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار