فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: هر دو قاتل کودکان مشهدی امروز به دار مجازات آویخته شدند.
کد خبر: ۶۳۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 22 July 2018
به گزارش تابناک : سرهنگ آقابیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با بیان اینکه قاتل ۴۱ ساله دختر خردسال مشهدی با نام ندا  و قاتل محمدحسین پسرِ ۱۰ ساله مشهدی به دار آویخته شدند، ادامه داد: امروز شاهد اجرای حدود الهی هستیم، از یک سو مردم ما طعم عدالت را می‌چشند اما از سوی دیگر باید با فرهنگ‌سازی از بروز چنین اقداماتی جلوگیری شود.

وی افزود: خوشبختانه در این حوادث نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان توانست قاتلین را دستگیر و قوه قضایی نیز در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده رسیدگی کرد.

نباید در این اتفاقات مردم را مقصر بدانیم

صادقی، دادستان مشهد بعد از اعدام دو قاتل کودکان مشهدی در جمع خبرنگاران گفت: ارتکاب این دو فقره جرم موجب جریحه‌دار شدن احساسات جامعه و آسیب به امنیت اجتماعی خانواده‌ها و کودکان شد.


وی افزود:با توجه به سیاست‌های قوه قضاییه هر دو مجرم با جدیت تمام و همکاری عزیزان پلیس به سرعت پیگیری، متهمان شناسایی و دستگیر شدند.


دادستان مشهد گفت: احکام نیز به صورت فوق‌العاده تشکیل و امروز مراحل پایانی یعنی قصاص متهمان با حضور عموم مردم بودیم.


صادقی با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد این وقایع نباشیم افزود: نباید در این اتفاقات مردم را مقصر بدانیم مقصر اصلی مجرمانهستند، وظیفه ما و پلیس این است که اقدامات لازم را جهت پیگیری انجام دهیم.

امیدوارم در نیروی انتظامی بتوانیم فوریت‌های کودکان ایجاد کنیم

پدر محمدحسین ۱۰ ساله پیش از اعدام قاتل فرزندش  گفت: امروز خوشبختانه قاتل فرزندم به مجازات خود می‌رسد، امیدوارم در نیروی انتظامی بتوانیم فوریت‌های کودکان ایجاد کنیم تا از بروز چنین وقایعی جلوگیری شود.

وی افزود: قوه قضاییه در این پرونده عملکرد بسیار مناسبی داشت و توانستند در این مدت کوتاه به پرونده رسیدگی کنند.

مادر ندا گفت: از روزی که این اتفاق افتاد بیشتر مراقب فرزندانم هستم.

مادر ندا ۶ ساله هم که در مراسم اجرای حکم فرزندش حضور داشت بعد از اعدام قاتل فرزندش گفت: از دستگاه قضایی بابت رسیدگی سریع به این پرونده تشکر می‌کنم.

وی افزود: از روزی که این اتفاق برای دخترم رخ داد بیشتر مراقب دیگر فرزندانم هستم تا دیگر این اتفاق برای آن‌ها رخ ندهد.

این مادر به پدر و مادرها توصیه کردمراقب فرزندان خود باشند تا شاهد چنین وقایعی نباشند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار