عیدسعیدفطرمبارک باد
جشن عید فطر جشن پاکی و طهارت و پیروزی بر هوای نفس، جشن خودسازی و از خود گذشتن و به خدا پیوستن است.عید فطر، لذت همه سحرها و افطارهای با خدا بودن و به فکر دیگران بودن و اطاعت محض از خدای متعال است.
کد خبر: ۶۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۵ 18 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، جشن عید فطر جشن پاکی و طهارت و پیروزی بر هوای نفس، جشن خودسازی و از خود گذشتن و به خدا پیوستن است.

عید فطر، عید بهار دل و پاکی قلب از زنگارهای گناه و غرق شدن در دریای رحمت الهی است.

عید فطر، لذت همه سحرها و افطارهای با خدا بودن و به فکر دیگران بودن و اطاعت محض از خدای متعال است.

عید فطر، عید پاکی و خوب بودن و جشن پیروزی بر خواسته های نفسانی است که بار دیگر به همه مخلوقات الهی ثابت کرد که انسان تنها اشرف مخلوقات و بهترین جانشین خداوند در زمین است.

عید فطر، عید بندگان خوب خداوند است که سربلند و پیروز از آزمون بزرگ الهی بیرون آمدند و بر هوای نفس خویش پیروز شدند.

عید فطر، بزرگترین عید مسلمانان برای جشن پیروزی بر جسم خاکی و بنده خوب خدا بودن است.

عید فطر، عید شروع دوباره برای همه انسان هایی است که یک ماه با تحمل و تاب آوردن در برابر همه خواسته های نفسانی توانست غلبه کند و تطهیر و پاک خود را برای زندگی دوباره مهیا سازد.

عید فطر، عید خود سازی و خدایی شدن است، عید فرشته بودن و دوری از همه شیطان صفتی ها که می تواند انسان را به فطرت پاک و الهی خویش باز گرداند.

عید فطر عید تقسیم همه خوبی ها با هم است زیرا در پایان یک ماه مبارزه با هوای نفس اکنون روزه داران زکات فطره را پرداخت می کنند تا ممری باشد برای کمک به فقرا.

عید فطر، عید بزرگ و شادی آفرین برای همه مسلمانان است تا به همه مخلوقات الهی فخر بفروشند و نشان دهند که هیچ لذتی بهتر از اطاعت و تسلیم شدن در برابر خداوند بزرگ نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار