رییس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:سه فروند بالگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سبزوار و گناباد، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالغ بر ۲۰۰ دستگاه آمبولانس درتابستان در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۶۳۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 19 July 2018

به گزارش تابناک : شهرام طاهرزاده رییس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در طرح امداد تابستانه که از ۲۵ خردادماه سال جاری آغاز شده است بر اساس برنامه ریزی انجام شده تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵شهری و جاده‌ای دانشگاه‌های خراسان رضوی شامل دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه و تربت جام؛ آماده ارائه خدمات به زائرین و مسافرین امام رضا (ع) هستند.

وی تصریح کرد: در این برنامه ریزی سه فروند بالگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، سبزوار و گناباد، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالغ بر ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و همچنین بیمارستان‌ها آماده باش هستند.

رییس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:آماده باش تمامی پایگاه‌های فعال شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ در جاده ها، استقرار آمبولانس در تمامی پایگاه‌های جاده‌ای و هماهنگی برای پذیرش مصدومان در بیمارستان‌ها و اتاق‌های عمل از محور‌های این طرح به شمار می‌رود.

طاهرزاده افزود:مرکز پایش مراقبت‌های درمانی و اتاق هدایت بحران دانشگاه نیز در حالت آماده باش قرار دارد.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم و همکاری‌های مناسب با سازمان‌های عملیاتی مرتبط مانند پلیس راهنمایی، اداره راه، هلال احمر و سازمان حمل و نقل پایانه‌ها انجام شده تا شهروندان و هموطنان بتوانند سفر خوب، آرام و خالی از خطر را تجربه نمایند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار