همایش ناظرین شورای نگهبان سه شنبه شب با حضور هزار و 500 نفر از نیروهای شبکه نظارت شهرستان مشهد و سخنرانی وزیر اسبق اطلاعات در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ 18 July 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ دفتر نظارت و بازرسی ناظران شورای نگهبان در خراسان رضوی به نقل از حجت الاسلام حیدر مصلحی در این همایش گزارش داد:
شورای نگهبان با یک تجربه تاریخی بوجود آمده است. امام خمینی(ره) با یک حرکت خردمندانه این نهاد را تاسیس و دستاوردهای مردمی انقلاب اسلامی را تا ابد بیمه کرد.
وی افزود: امام راحل سازمانی را تدوین کرد که توانایی مقابله با نظام سلطه را به صورت زنده و پویا دارد. این نهاد برای هر برنامه ریزی سنگین و هدفمند دشمن در طی این چهار دهه برنامه مقابله دقیقی داشته و مثل کوهی نفوذناپذیر عمل کرده است.
او ادامه داد: انقلاب فرانسه، الجزایر و انقلابهای متعدد عربی در موج بیداری اسلامی همگی طی یک بازه زمانی بگونه ای منحرف شدند که ارزشهای اساسی آنها تبدیل به ضدارزش شد اما انقلاب اسلامی مسیر خود را با وجود توطئه های بی سابقه دشمنانادامه می دهد که این استمرار در حرکت و حفظ ارزشها مدیون وجود نهادهایی چون شورای نگهبان است.
مصلحی شورای نگهبان را کوه نفوذناپذیر در برابر دسیسه های دشمنان توصیف و بیان کرد: پیش بینی استکبار جهانی این بود که انقلاب ایران همچون نمونه های قبلی با یک توطئه نرم به کلی نابود شود اما حرکت تاریخی امام راحل در طرح موضوع ولایت فقیه و تاسیس نهاد شورای نگهبان پیش بینیهای دشمنان را با شکست مواجه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار