معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد فضای امن برای گردشگران خارجی موجب افزایش ورود آنان به کشور و افزایش درآمد پایدار برای کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 15 July 2018
به گزارش تابناک : محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد ارتقای امنیت گردشگران خارجی گفت: سالانه حدود 8 میلیون تردد اتباع خارجی در خراسان رضوی ثبت می‌شود از این رو باید ورود گردشگر از کشور‌های مختلف با تصدی آژانس‌های تخصصی مجوز دار تخصصی شود، زیرا ارتقای امنیت این گردشگران می‌تواند به افزایش ورود زائران خارجی کمک کند.

وی تصریح کرد: 365 راهنمای گردشگر خارجی مجوز دار در خراسان رضوی وظیفه راهنمایی زائران خارجی را بر عهده دارند از این رو برای بهبود شرایط و رفع برخی مشکلات، هماهنگی و پیگیری‌های جدی تری صورت گیرد.

معاون استاندار با بیان چالش‌های حوزه گردشگری خارجی گفت: فعالیت واسطه‌ها و دلالان به خصوص در حوزه توریست درمانی و استفاده نکردن کامل از ظرفیت‌های بخش خصوصی از چالش‌های این حوزه است که باید در حوزه معاونت زیارت استانداری پیگیری شود.

نوروزیان افزود: به تخلفات و جرائم احتمالی گردشگران خارجی نیز باید با رعایت ملاحظات و بر اساس دستور العمل‌ها بطور جدی رسیدگی و برخورد شود و هیچگونه مماشاتی در این مورد قابل قبول نیست.

گفتنی است: 60 درصد اماکن اقامتی کشور در مشهد مستقر است.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار