رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آغاز عملیات بهسازی، مرمت و تغیر فیزیکی محیط خوابگاه خواهران این دانشگاه خبر داد .
کد خبر: ۶۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 19 July 2015
به گزارش تابناک یزددکتر محمدرضا اسلامی در خصوص علت تغیر و بهسازی در محیط خوابگاه دانشگاه اظهار کرد: بدون شک یکنواختی در محیط‌های پرتردد با انتظار زیاد می‌تواند یکی از علت‌های افسردگی باشد. شادی و تغییر در محیط‌های خوابگاه و بهسازی و نوسازی محل زندگی دانشجویان همواره در دستور کار این جانب و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی یزد قرار داشته است .
وی افزود: دانشجویان در طول مدت تحصیل اقامت طولانی در خوابگاه داشته و این موضوع می‌تواند در راستای یادگیری عمقی و افزایش علمی آنان کمک شایان توجهی کند و خوابگاه کوثر دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز از این قاعده مستثنی نیست. شروع فصل تابستان و تردد کمتری که در خوابگاه‌های دانشجویی است، فرصت مناسبی بود که با تمام توان برای تغییرات اساسی آن گام برداریم و به همین سبب عملیات بهسازی و مرمت اساسی آن آغاز شد .
به گزارش آنا، از زمان ریاست دکتر اسلامی در واحد یزد که نزدیک به یک سال از آن می‌گذرد، علاوه بر تلاش برای ارتقاء علمی استادان و دانشجویان و توسعه فعالیت‌های پژوهشی، می‌توان تغیرات اساسی شامل بهسازی خوابگاه برادران، تعمیر در خوابگاه خواهران، تغییر کاربری برای افزایش ظرفیت خوابگاه خواهران در طبقه فوقانی سالن ورزشی ولایت، تعمیر اساسی و بهبود فضای بیمارستان شاه‌ولی دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش ضریب اشغال تخت در این بیمارستان و تغییر و بهسازی و رنگ‌آمیزی محیط اداری دانشگاه و دانشکده‌ها را ذکر کرد .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار