مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوی از ایجاد اختلالات جزئی در شبکه همراه اول از اوایل هفته جاری تا 25 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 20 February 2015

علی ملك‌جعفريان، بهينه‌سازي شبكه همراه را دليل اصلي اختلالات به وجود آمده اخير دانست و بیان کرد: اختلالات اخير همراه اول به دلايل مختلفي ايجاد شده بود كه مهمترين آن بهينه‌سازي و به‌روز كردن نرم‌افزارهاي شبكه بود.

وي ساختمان‌سازي‌ها را نيز از دلايل ايجاد اختلالات در این شبکه دانست و گفت: این ساختمان‌سازی‌ها باعث ایجاد اختلال در عملكرد آنتن‌ها و در نهایت جابه‌جایی آن‌ها می‌شود كه اين جابه‌جايي زمان‌بر بوده و باعث تاخير در روند بهبود خطوط مي‌شود.

مديرعامل شركت مخابرات استان با اشاره به اینکه نصب و راه‌اندازی آنتن 3G باعث ایجاد اختلال در خطوط همراه اول می‌شود، خاطرنشان كرد: علاوه بر شبکه‌های نصب شده، نصب و راه‌اندازي آنتن 3G در 200 نقطه ديگر ادامه دارد.

ملك‌جعفريان ترس مردم از تشعشعات آنتن‌ها را يكي از دلايل تاخير در نصب آن‌ها دانست و گفت: ممانعت‌هاي مردمي و سازماني در حالي است كه ميزان تشعشعات پايين‌تر از حد استاندارد يعني يك‌صدم است.

وي در مورد تغيير محاسبه تعرفه مخابرات نيز گفت: اين تغيير تعرفه در تلفن ثابت با كاهش بسيار همراه بوده است به طوري كه براي مثال ده ساعت تماس درون استاني حدود 1800 تومان مي‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار