حضرت آیت ا... علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به همراه مهندس خانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس صفوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و مسئولین اداره کل بهزیستی استان از طرح دامپروری الگویی  پرورش بز و گوسفند   بازدید کردند.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 08 July 2018

 به گزارش  تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس خانی در حاشیه این بازدیدگفت:  این طرح دامپروری الگویی که جهت مددجویان بهزیستی و به کمک خیرین اجرا شده؛ در روستای بیرانوند از توابع شهرستان کرمانشاه واقع شده که با راهنمایی و کمک روحانی روستا با موفقیت در حال فعالیت می باشد.

 وی با اشاره به اینکه پرورش بزهای نژاد جدید که قابلیت تولید شیر دارند برای توانمندسازی مدد جویان بهزیستی و ایجاد اشتغال روستایی بسیار موثر است افزود: روستائیان و بخصوص مددجویان بهزیستی می توانند با اجرای چنین طرحهایی برای خود و سایر اهالی روستا اشتغال پایدار ایجاد کنند.

مهندس خانی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  برای اجرای طرح های دامپروری به شیوه بنگاههای کوچک آمادگی دارد تا بدون محدودیت و با مشارکت بهزیستی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مددجویان متقاضی اجرای طرح قرار دهد.

در ادامه آیت ا... علما  ضمن دیدار با مجریان اجرایی طرح الگویی دامپروری برای مددجویان بهزیستی، از مسئولین امر  خواستند برای توانمندسازی مددجویان برای اجرای چنین پروژه هایی مساعدت و حمایت کنند.

وی از مسئولین بخش دامپروری نیز خواستند تا با اعطاء تسهیلات اشتغالزا برای مددجویان بهزیستی که توانایی اشتغال زایی در روستاها  را دارند ، متقاضیان اجرای چنین طرح های اشتغالزا را حمایت کنند.

گفتنی است حضرت آیت ا... علما قبل از بازدید از طرح دامپروری الگویی؛ ضمن حضور در جمع مددجویان اداره کل بهزیستی ، در جریان مشکلات انها قرار گرفته و راهکارها و دستورات لازم را برای حل مشکلات این عزیزان ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار