اکبر میثاقیان:
سرمربی تیم اروند خرمشهر با تأکید بر اینکه تیم پرتوان و محکمی را برای حضور در لیگ دسته یک می‌بندیم، گفت: هدف ما صعود به لیگ‌برتر است.
کد خبر: ۶۲۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 04 July 2018

اکبر میثاقیان امروز در کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به حضور خود در خرمشهر، اظهار کرد: از اینکه در شهر مقدس و دوست داشتنی خرمشهر حضور پیدا کردم، خوشحال هستم و از اعتماد تیم اروند خرمشهر نسبت به من قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: تیم اروند دارای مجموعه خیلی خوبی است، مدیرعامل تیم هم فردی جوان و پرکار است و صادقانه عنوان می‌کنم که در مجموعه و تیم خوبی حضور پیدا کردم.

سرمربی تیم اروند خرمشهر گفت: من از شهر امام رضا(ع) به خرمشهر آمدم و با نام ایشان تیم را برای لیگ برتر آماده می‌کنیم، البته باید همه ما برای صعود در کنار یکدیگر باشیم، من به تنهایی نمی‌توانم کار کنم، باید به صورت یک مجموعه همدل و کنار هم باشیم.

میثاقیان در رابطه با خرید‌های اخیر تیم اروند خرمشهر، عنوان کرد: خریدهای اخیر ما خیلی خوب بودند و امسال با آمادگی و خریدهایی که داشتیم، قطعا تیم خوبی بسته خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه ۴ تا ۵ بازیکنی که بنا بود به تیم ما ملحق شوند، به دلیل پیشنهاد دو برابر دیگر تیم‌ها به جمع ما نپیوستند، البته این طبیعت فوتبال است.

سرمربی تیم اروند خرمشهر گفت: از آقای علوی سرمربی سابق تیم اروند خرمشهر تشکر و قدردانی می‌کنم، تیم خوبی داشت و از بازیکنانی که داشت، استفاده خواهیم کرد.

میثاقیان اظهار کرد: اکنون مرحله تست‌گیری در حال انجام است و از جوان‌های بومی و مستعد خرمشهر نیز استفاده خواهیم کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار