امام جمعه شیروان گفت: لازم است امروز قوه قضاییه دست متجاوزان اقتصادی را قطع و با قطعیت امنیت معیشتی را برای مردم فراهم سازد.
کد خبر: ۶۲۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 30 June 2018

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شیروان با استناد به آیات و روایات اظهار کرد: منشأ فساد در جامعه ثورت و غنای مفرط و ناداری است و بعضی در چاه تکاثر و زراندوزی به هلاکت می‌رسند و وعده‌ای هم در چاله فقر و اسلام برای جلوگیری از این هلاکت راهکارهایی را ارائه کرده است.

امام‌جمعه شیروان با اشاره به جنگ احد و شهادت حضرت حمزه گفت: این تاریخ درس بزرگی برای جبهه مقاومت است که سرپیچی از فرمان رهبری و گوش دادن به شایعات و غرق شدن در مادیات و تقسیم غنائم شکست را در پی خواهد داشت.

وی با تجلیل از مقام و جایگاه حضرت عبدالعظیم حسنی افزود: بارگاه این شخصیت والا نشان راه عاشورائیان و تابلوی کربلا و ایثار و شهادت است.

کوثری همچنین در خصوص روز افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا در این عصر روی دوران جاهلیت را سفید کرده و با ۱۷ هزار ترور و بمباران شیمیایی سردشت و تحمیل ۸ سال جنگ بر ایران و تجاوز و تعدی به ثروت و اقتصاد ایران و دزدی آشکار و جنایت در عراق و سوریه و سایر کشورهای منطقه نام خود را در صدر لیست جنایت‌کاران تاریخ به ثبت رسانده است.

وی ادامه داد: با سقوط هواپیمای ایران در خلیج‌فارس و به شهادت رساندن ۲۹۸ نفر سرنشین آن، حقوق بشر آمریکایی بر جهانیان آشکار شد.

امام‌جمعه شیروان با اشاره به فرمایشات رهبری در جمع مسئولان قضایی گفت: قوه قضاییه امروز پناه و ملجأ مردم است و تا وقتی مردم در زیر چتر عدالت قرار گیرند احساس امنیت خواهند کرد.

وی افزود: لازم است امروز قوه قضاییه دست متجاوزان اقتصادی را قطع و با قطعیت امنیت معیشتی را برای مردم فراهم سازد و اجازه درهم پاشیدگی اقتصادی را به بدخواهان ندهد و مردم نیز باید خود قیام به عدل و داد کنند و به کمک نظام برخیزند تا از این مشکلات عبور کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار