بحران خشکسالی در مسیر قم
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم گفت: هیئت پینگ‌پنگ استان قم با برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۹۶ این رشته تجلیل کرد.
کد خبر: ۶۲۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷ 27 June 2018

به گزارش تابناک قم،محمدقاسم عموئیان اظهار داشت: مراسم تجلیل از قهرمانان پینگ‌پنگ ‌استان قم در حالی برگزار شد که اکثر این بازیکنان، ملی‌پوش و قهرمان کشوری بوده‌اند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم با اشاره به اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد، افزود: سعی داشتیم ضمن ایجاد انگیزه در بازیکنان از خانواده‌ها که حامی نخست بازیکنان هستند نیز قدردانی کرده و آن‌ها را با مربیان و داوران آشنا کرده و از نزدیک این فضا را تجربه کنند.

وی گفت: در روزی که علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز،مجید حسنی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون و حسن عابدی مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان قم حضور داشتند بیش از 50 مدال‌آور ما مورد تجلیل قرار گرفتند.

عموئیان در مورد وضعیت فعلی پینگ‌پنگ قم توضیح داد: روز گذشته رنکینگ کشوری بازیکنان اعلام شد و خوشبختانه نمایندگان قم در جمع برترین‌ها بودند که این نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای تنیس رو میز قم است.

رئیس هیئت تنیس رومیز قم درباره برنامه‌های این هیئت نیز تصریح کرد: بر اساس تقویمی که ابتدا سال تدوین کردیم برنامه‌های مختلفی را در نظر داریم که مهم‌ترین آن میزبانی خردسالان کشور در مردادماه است. با وجود توصیه ها و تذکرات جدی در خصوص صرفه جویی در مصرف آب بازهم قمی ها رکورد مصرف آب در تیر ماه را شکستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار