مدیرکل ثبت احوال استان یزد:
مدیرکل ثبت احوال استان یزد از کاهش ۱۸ درصدی آمار ازدواج در شهرستان میبد به عنوان پرجمعیت ترین شهرستان استان، پس از یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 14 June 2018

محمدعلی مکرمی در دیدار با آیت الله اعرافی، امام جمعه شهرستان میبد و رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور به تشریح فعالیت های اداره ثبت احوال استان یزد پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهمترین فعالیت هایی که ثبت احوال پس از ثبت وقایع حیاتی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق دارد، صدور کارت ملی و شناسنامه هوشمند است.

وی با اشاره به اقداماتی که در این زمینه در شهرستان میبد انجام شده است، بیان کرد: تاکنون برای ۶۰ درصد افراد واجد شرایط در شهرستان میبد، کارت ملی هوشمند صادر و به متقاضیان آن تحویل شده است.

مکرمی با اشاره به وضعیت آماری وقایع چهارگانه حیاتی در میبد عنوان کرد: در سال گذشته میزان وفات دو درصد افزایش و میزان ولادت سه درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان یزد خاطرنشان کرد: همچنین آمار ازدواج در این شهرستان طی سال گذشته با کاهش ۱۸ درصدی و آمار طلاق نیز با کاهش هشت درصدی مواجه بوده است.

وی از علاقه والدین میبدی به انتخاب نامهای ابوالفضل، امیرعلی، امیرعباس، علی و امیرحسین برای نوزادان پسر و اسامی فاطمه، زهرا، زینب، حلما و ریحانه نیز برای نوزادان دختر در سال ۹۶ خبر داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار