محدودیت‌های ترافیکی روزقدس از ساعت ۶ صبح فردا درشهر یزد اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 07 June 2018

سرهنگ پورشمس رئیس پلیس راهور استان یزد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان، محدودیت‌های ترافیکی این روز را از ساعت ۶ صبح به شرح ذیل اعلام کرد.

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: در این مراسم از میدان شهید بهشتی به سمت چهار راه شهدا و از سه راه مهدی بع سمت چهار راه شهدا و از چهار راه بعثت به سمت چهار راه شهدا و همچنین از تقاطع شهید رجایی به سمت بلوار امام زاده مسدود است سرهنگ پورشمس اضافه کرد:کلیه کوچه‌های فرعی تا اتمام راهپیمایی مسدودو میباشد پورشمس با بیان اینکه در این روز تردد کلیه وسایل موتوری و خودرویی در این مسیر‌ها ممنوع می‌باشد ادامه داد: همچنین در خیابان "قیام" از چهار راه "بعثت" به سمت میدان "امیرچقماق" از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم نماز جمعه محدودیت ترافیکی را خواهیم داشت.

سرهنگ پورشمس تصریح کرد: شهروندان و کسبه از پارک کردن خودرو‌های خود در طول مسیر راهپیمایی در خیابان‌های "امام جنوبی"، میدان "شهید بهشتی"، میدان"امیرچخماق" و خیابان "قیام" از شب قبل خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی تا پایان مراسم راهپیمایی ممنوع بوده و وسایل نقلیه پارک شده در مسیر‌های راهپیمایی توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار