در دیدار وکیل آیت‌الله سیستانی و مدیر صدا‌و‌سیما مرکز آبادان مطرح شد
وکیل حضرت آیت‌الله سیستانی با مدیرکل صدا‌و‌سیما آبادان دیدار و از زحمات این مرکز در انعکاس برنامه‌های مذهبی و فرهنگی تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۱۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 07 June 2018

حجت الاسلام عبدالامیر خاقانی وکیل تام الاختیار آیت‌الله سید علی حسینی سیستانی ضمن دعوت از مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان و نیروهای دفتر خبر خرمشهر در ضیافت افطاری، از زحمات صداوسیمای مرکز آبادان تشکر کرد.

داریوش دبیقی در این دیدار ضمن تشکر از حجت الاسلام خاقانی بابت این دعوت، بیوتات علمای خرمشهر را مایه برکت این شهر و منطقه برشمرد و افزود: تماس‌ها و تشکرهای فراوانی با صدا و سیمای مرکز آبادان بابت انعکاس برنامه‌های مذهبی و عربی صورت می‌گیرد و این به عنوان امید و انگیزه برای نیروهای مرکز به حساب می‌آید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان عنوان کرد: مجموعه خبر۱۷ تلویزیون‌‌ مرکز آبادان در میان ۳۳ مرکز استانی کشور ۸ فصل متوالی با همت و پشتکار نیروهای زحمت کش این مرکز توانسته است رتبه نخست را کسب کند.

حجت الاسلام عبدالامیر خاقانی رسالت رسانه‌ای آبادان را در این منطقه بسیار سخت و دشوار توصیف کرد و افزود: در همسایگی ما عراق فقط بیش از هفتاد شبکه با گرایش‌های مختلف در طول روز در حال پخش برنامه هستند و همچنین شبکه‌های زیادی در حوزه خلیج فارس در حال فعالیت هستند که اینجا کار صدا و سیمای مرکز آبادان را بسیار دشوار کرده است.

نماینده آیت‌الله سیستانی تصریح کرد: بودن مخاطبانی بالا در این منطقه و حتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس نشان از موفقیت مرکز آبادان دارد ولی نباید به این امر اکتفا کرد چرا که ظرفیت‌ها در آبادان و خرمشهر برای برنامه سازی بسیار است.

در پایان این دیدار وکیل تام الاختیار مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله سیستانی از صدا و سیمای مرکز آبادان تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار