اردوي آماده‌سازي تكواندوكاران استان قم براي حضور موفق در مسابقات قهرماني كشور زير نظر سرمربي سابق تيم ملي تكواندو آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴ 30 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، نخستین اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم‌های دو رده سنی خردسالان و نونهالان تکواندو قم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده زیر نظر استاد مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو برگزار می‌شود.

با برنامه‌ریزی هیأت تکواندو استان قم، تمامی هنرجویان این دو رده سنی در اردو حضور یافته‌اند، ضمن اینکه همزمان با این اردو تمرنیات تیم تکواندو دختران رده سنی نوجوانان قم ‍به منظور کسب شرایط مطلوب برای حضور در مسابقات قهرمانی دختران کشور نیز آغاز شده است.

این در حالی است که با تصمیم‌گیری در هیات تکواندو استان قم، اردوی تیم تکواندو دختران رده سنی نوجوانان قم به سرمربیگری استاد فاطمه نعمتی در خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده جریان دارد و به زودی ترکیب نهایی این تیم برای مسابقات کشوری مشخص خواهد شد.

دیگر برنامه هیأت تکواندو استان قم در هفته جاری برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات کیوروگی و انتخابی پومسه قم در بخش پسران است، رقابت‌هایی که برای برگزاری در روز پنجشنبه دهم خرداد ماه بعد از ساعت افطار در قالب جشنواره‌ای با حضور تکواندوکاران رده سنی نوگلان برنامه‌ریزی شده است.

همزمان با این پیکارها برای برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی استان قم در تمامی رده‌های سنی و کمربندی برنامه‌ریزی شده، رقابت‌هایی که جنبه انتخابی نیز دارد و شرکت کنندگان تا روز هفتم خرداد ماه برای ثبت نام‌ فرصت داشتند تا هیأت تکواندو برای وزن‌کشی و شروع رقابت‌ها برنامه‌ریزی کند.

رقابت‌های پومسه در رده‌های سنی زیر 8 سال، 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال به انجام می‌رسد، ضمن اینکه در رده سنی نوگلان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1388 به بالا امکان حضور در این دوره از مسابقات را دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار