لیگ برتر هندبال بانوان کشور، جمعه اول اسفند ماه با دیدار تیم‌های شهید چمران لارستان و دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲ 19 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان کشور جمعه، اول اسفندماه 1393 برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها، تیم شهید چمران لارستان به نمایندگی از استان فارس، به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی می‌رود.
تیم شهید چمران لارستان که نخستین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می کند، در نیم‌فصل نخست این مسابقات توانست با کسب چهار برد، جایگاه مناسبی در جدول پیدا کند، اما در نیم‌فصل دوم با تحمل چند شکست متوالی، جایگاه خود را در جدول از دست داد و هم‌ اکنون با کسب 13 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.
تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز که در این فصل، نتایج قابل توجهی را به‌دست نیاورده است، با کسب چهار امتیاز از بازی‌های گذشته خود، در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.
در مهم‌ترین دیدار این هفته، تیم ثامن‌الحجج سبزوار که با توجه به شرایط جدول و تفاضل گل کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد میهمان ذوب‌آهن اصفهان است.
تاسیسات دریایی نیز با شهرداری سنندج دیدار می‌کند و در صورت شکست سنگین ثامن برابر ذوب‌آهن و پیروزی پرگل و با اختلاف سنندج برابر تاسیسات، تیم سنندجی می‌تواند قهرمان لیگ شود.
در دیدار تیم های نیمه دوم جدول نیز هیئت هندبال طرقبه به مصاف تیم نفت‌وگاز گچساران می‌رود.
به گزارش فارس، جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال بانوان تا پایان هفته سیزده، شامل، ثامن‌الحجج سبزوار 23 امتیاز، شهرداری سنندج 21 امتیاز، تاسیسات دریایی 18 امتیاز، ذوب‌آهن اصفهان 17 امتیاز، شهید چمران لارستان 13 امتیاز، نفت‌وگاز گچساران چهار امتیاز، هیئت هندبال طرقبه و شاندیز چهار امتیاز و دانشگاه آزاد چهار امتیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار