سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد شبانه در محور چالوس که به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در تونل‌های امیرکبیر و کندوان از ۳۰ اردیبهشت ممنوع شده بود از بامداد امروز دوباره از سر گرفته شده است. وی افزود: تردد شبانه خودرو‌ها در این محور مجددا از ۱۹ خرداد ماه جاری تا ۲۲ خرداد ماه امسال برای انجام عملیات راهداری و بهسازی جاده ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ 29 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد شبانه در محور چالوس که به دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای در تونل‌های امیرکبیر و کندوان از ۳۰ اردیبهشت ممنوع شده بود از بامداد امروز دوباره از سر گرفته شده است.

وی افزود: تردد شبانه خودرو‌ها در این محور مجددا از ۱۹ خرداد ماه جاری تا ۲۲ خرداد ماه امسال برای انجام عملیات راهداری و بهسازی جاده ممنوع خواهد بود.

سرهنگ علی‌رضا قدمی گفت: ممنوعیت تردد شبانه جاده کندوان در روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد روز بعد در مقطع مرزن آباد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان اکنون عادی و روان است از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از فردا خبر داد و گفت: تردد موتور سیکلت‌ها از ساعت ۱۲ فردا تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۲ خرداد از محور‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: تردد همه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع و آمد و شد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در این جاده ارتباطی نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز فردا و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ممنوع می‌باشد.

سرهنگ علی‌رضا قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه ۱۱ خرداد ماه جاری از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار