امام جمعه موقت یاسوج:
حسینی صدر : کسانی که ترامپ را دیوانه نامیدند اشتباه فکر می کنند چرا که تنها رئیس جمهور آمریکا است که هر چه گفت عمل کرده است!
کد خبر: ۶۱۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۸ 27 May 2018

همایش بسیج و ولایتمداری ویژه فرهنگیان با حضور حجت الاسلام حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه موقت یاسوج ضمن تسلیت به مناسبت رحلت حضرت خدیجه ، همسر گرانقدر نبی مکرم اسلام افزود : این بانوی بزرگوار حامی بزرگ و یار غار پیامبر و اولین زنی بود که به پیامبر ایمان آورد و این بانو آنچنان به پیامبر که در میان اعراب به یتیم عرب مشهور بود ، خواستگاری نمود و در واقع یکی از پشتوانه های اصلی پیامبر در ترویج اسلام بود به گونه ای که سال وفات وی را پیامبر ، از فرط نگرانی به نام سال عام الحزن نامید .

حسینی صدر

 

حجت الاسلام حسینی صدر در ادامه به وجود نیروهای مخلص و تاثیرگذار در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت : در جنگ تحمیلی افرادی همانند شهید صیاد شیرازی وجود داشتند که نمونه بارز یک انسان کامل و ولایتمدار بودند.

وی افزود : شخصیت شهید سپهبد صیاد شیرازی که یک افسر جز بود در حالات ایشان نوشته اند که سه بار نماز و روزه خود را قضا خواند و دائم روزه بود . وقتی از وی می پرسیدند که مگر شما چقدر نماز و روزه قضا دارید می گفت : مگر من قضا دارم! می خواهم فقط  نماز و روزه های قبلم را اگر خالصانه نبود تکرار کنم.

حسینی صدر گفت : عرفان شهید صیاد شیرازی به اندازه ای بود که مولایش(رهبر) تابوت وی را بوسید.شهید صیاد برای رهبری همانندمیثم تمار برای امام علی(ع) بود.

امام جمعه موقت یاسوج به یکی دیگر از افراد مخلص دوران انقلاب و جنگ اشاره کرد و گفت : اولین شهید جنگ مرحوم قنوتی بود که امام (ره) به وی گفت مرا در نمازهای شب دعا کن . یک افسر عراقی می گفت وقتی وی را در حالی که زخمی بود اسیر کردیم کاسه سرش را برداشتند ولی دندان های خود را به هم می فشرد تا که فریادی نکند که دشمن شاد شود. این شهید بزرگوار را عمامه دور پاهایش بستند و در شهر می کشیدند.

حسینی صدر افزود : آنچه که باعث پیروزی های رزمندگان ما می شد سلاح و موشک ها نبوده است بلکه اخلاص شهدای ما بوده است .

امام جمعه موقت شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حق و باطل از منظر قران اشاره کرد و گفت : قرآن تصویری از جبهه حق و باطل را مشخص کرده است و در آیاتی به صراحت بیان می کند : دشمنی جبهه حق و باطل همیشگی است و بدانید آن ها همیشه با شما دشمن هستند و اعلام می کند دشمنی مومنین با باطل تا همیشه وجود دارد تا زمانیکه دشمنان از کفر خود دست بردارند.

وی در ادامه گفت : قرآن می فرماید هرگز امت اسلامی با پیوند ظالمین به سعادت نمی رسد و ما که ام القرای اسلام هستیم باید این موضوع را رعایت کنیم و بایدبه این نکته از قران توجه کنیم که خطاب به مسلمانان می گوید شما نمی توانید با ارتباط با آنها (دشمنان) به عزت برسید.

حسینی صدر

 

حسینی به موضوع برجام اشاره کرد و افزود : رهبر انقلاب فرمود گره زدن اقتصاد ما با برجام آمریکایی اشتباه بود و گره زدن به برجام اروپایی هم اشتباه است این گفته صریح قرآن است . در قران به صراحت آمده است " ای کسانیکه ایمان آورده آید شما غیر از خودتان دشمنان تان را محرم اسرار خود قرار ندهید اینها نمی خواهند مشکلات شما حل شود این ها دوست دارند به شدائد و سختی ها گرفتار شوید".

وی با اشاره به دوازده شرط آمریکایی ها برای ادامه برجام گفت :  قرآن می گوید آنچه که دشمان در ظاهر می گویند همه دشمنی ها با شما نیست بلکه در حضور شما چیزی می گویند اما در جلسات خصوصی تصمیمی دیگر می گیرند .

حسینی صدر با اشاره به فتنه بهمن ماه گفت : دشمنان در برنامه ای زمانبندی شده و دقیق قرار بود که طی مراحلی در نهایت بهمن ماه حکومت اسلامی را ساقط کنند اما با حضور مردم در کار خود موفق نشدند. که البته در این زمینه هم خدا عدم موفقیت دشمن را در صبر و تقوی می داند و راه نجات ما تمسک به قرآن است.

وی در ادامه با اشاره به فرعون به عنوان شیطان اکبر و ترس موسی گفت: خداوند به موسی وقتی که در کنار نیل خود را در چنگ فرعون می دید می فرماید " ای موسی نترس که ما یاور شما هستیم و آن ها را با معجزه ی عصای موسی از نیل عبور داد اما قوم یهود پس از عبور از نیل باز هم به خدا ایمان نیاوردند که خداوند هم آنها را به شپش و قورباغه و خون دماغ مبتلا کرد.

حسینی صدر در ادامه به دیگر آیات قران در مورد چگونگی مواجهه با دشمنان اشاره کرد و گفت : خداوند در قرآن می فرماید به قول آنها(دشمنان)  اعتماد نکنید چرا که اگر آنها بر شما چیره شدند بر قول خود نمی مانند. و خدا در قران می فرماید اگر دشمنان پیمان شکستند آنها را بکشید و نباید دشمنان بر شما چیره شوند.

وی افزود : کسانی که ترامپ را دیوانه نامیدند اشتباه فکر می کنند چرا که تنها رئیس جمهور آمریکا است که هر چه گفت عمل کرده است!

 امام جمعه موقت یاسوج گفت : تمام گرفتاری‌های امت اسلامی این بوده که از رهبر و امام خود پیروی نکردند و به دام دشمنان افتاده اند.بنابر این لازم است امت اسلامی با تمسک به قران بر مشکلات خود و مبارزه با دشمنان بپردازند.

دیوانه نامیدن ترامپ اشتباه است

 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این ائین مشترک که با حضور مسئولین سپاه اعم از نماینده ولی فقیه در سپاه فتح ،سپاه شهرستان بسیج فرهنگیان استان و شهرستان و آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد با محوریت بسیج و ولایتمداری در شهرستان بویر احمد برگزار شد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویر احمد ضمن گرامیداشت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر گفت :برای ترویج کارهای فرهنگی و ارزشی با سپاه همکاری مضاعف داشته واعلام کرد آماده ایم تا چنین برنامه هایی را در سطح شهرستان با حضور فرهنگیان و دانش آموزان اجرا نماییم.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
دیوانه کسی است که ترامپ را دیوانه می خواند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار