مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تبریز برای میزبانی سه رویداد مهم آسیایی و جهانی هندبال آمادگی لازم را دارد.
کد خبر: ۶۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 12 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، سیدمحمد شروین اسبقیان در نشست تخصصی هیات هندبال استان اظهار کرد: در سفر رییس فدراسیون هندبال کشور به تبریز بر روی میزبانی تبریز برای برگزاری جام ملت های 2015 آسیا و قهرمانی جوانان آسیا در سال 2016 و میزبانی مشترک ایران و ترکیه برای جام جهانی جوانان جهان در سال 2017 بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

وی افزود: آذربایجان شرقی ظرفیت و امکانات برگزاری مسابقات مهم و بین المللی را داراست که امیدوارم با دستیابی به این مهم، گام در مسیر بین المللی شدن ورزش استان بگذاریم.

اسبقیان گفت: تبریز در سال 93 با برگزاری سه رویداد مهم بین الملی و آسیایی توانست آمادگی خود را برای برگزاری رقابت های ورزشی آسیایی و حتی جهانی به نمایش بگذارد و در سال 94 نیز در بالاترین سطح تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان را برگزار کرد و همه این موارد نشان از توانایی بالای این شهر در میزبانی از رقابت های بین المللی دارد.

وی گفت: هندبال آذربایجان شرقی به دوران طلایی و تاریخی خود بازگشته و به سمت بین المللی شدن حرکت می کند و به طور یقین برگزاری مسابقات بین المللی این روند را سرعت می بخشد.

اسبقیان همچنین بر ضرورت توجه به بخش توسعه ورزش همگانی هندبال ، استعدادیابی ، غنی سازی اوقات فراغت ، توجه به رده سنی پایه ، توسعه رده بانوان ، توسعه هندبال ساحلی و تعامل با آموزش و پرورش و اخلاق مداری در این رشته تاکید کرد.

//////////////////////////////

مدیرکل بهزیستی آذربایجانشرقی گفت:بعد از ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری المپیاد بهبود یافتگان بهزیستی خواهیم بود و هدف از این المپیاد القا کردن توانمندی به این افراد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :