شرکت خودروسازی پورشه از تازه ترین محصول هیبریدی شاسی بلند خود موسوم به کاین هیبرید رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۰۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۳ 01 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، از مهر، رانندگی با این خودرو در ۶ حالت مختلف بر مبنای شرایط جاده ممکن است.

علاوه بر این خودروی یادشده دارای ترمزهای اضطراری است که در شرایط دشوار و پیش بینی نشده فعال شده و جان افراد را نجات می دهند.

قیمت پایه این خودرو ۷۹۹۹۰ دلار بوده و قدرت موتور آن به ۴۵۵ اسب بخار می رسد. این موتور ترکیبی از یک موتور سه لیتری توربو وی ۶ و یک موتور الکتریکی ۱۴.۱ کیلووات ساعتی است که نسبت به مدل قدیمی همین خودرو ۴۰ اسب بخار بیشتر قدرت دارد.

هیبریدی شاسی بلند پورشه رونمایی شد +عکس 

 

شتاب صفر تا صد خودروی یادشده تنها ۴.۷ ثانیه است که برای یک خودروی هیبریدی شاسی بلند و سنگین رکوردی مناسب محسوب می شود.

حداکثر سرعت خودروی یادشده ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است و در صورت استفاده از موتور برقی صرف این رقم به حداکثر ۱۳۳ کیلومتر در ساعت افزایش می یابد.

وزن خودروی یادشده ۲۳۰۰ کیلوگرم بوده و برای اولین بار در طراحی آن از چرخ های ۲۲ اینچی استفاده شده است. شارژ باتری های برقی این خودرو به ۸ ساعت زمان نیاز دارد.

 

هیبریدی شاسی بلند پورشه رونمایی شد +عکس 

هر چند با استفاده از شارژر تقویت شده این رقم به تنها دو ساعت و نیم کاهش می یابد.

در صورت فعال کردن این خودرو در حالت ورزشی تنها از موتور گازوئیلی استفاده می شود. در حالت Sport Plus هر دو موتور گازوئیلی و برقی فعال می شوند.

در حالت هیبریدی راننده می تواند از قدرت موتورها بر مبنای نیاز خود استفاده و آنها را تنظیم کند. در حالت E-Power تنها موتور برقی و در حالت E-Charge و E-Hold هم از موتور برقی با کیفیت ها و تنظیمات متفاوتی بهره گرفته می شود.

هیبریدی شاسی بلند پورشه رونمایی شد +عکس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار