کد خبر: ۶۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 11 July 2015

مردم روستاها وشهر چاروسادر اقدامی عجیب بعد از شرکت در راهپیمایی روز قدس با حضور در نماز جمعه شهر قلعه رئیسی به نشانه اعتراض قبض برق خود را در صفوف نماز به دست داشتند.

قبض هایی که در دست مردم قلعه رئیسی بود تمام مبالغ آنها از 200هزار تومان بیشتر بود

بعد از خطبه نماز جمعه هم مردم در جلوی مصلای شهر قلعه رئیسی به نشانه اعتراض جمع شدند.

چاروسا با وجود اینکه یکی دورترین و محروم ترین مناطق استان است ولی قبض برق هایی که برای مردم هر دو ماه یکبار صادر می گردد بیش از 200هزار تومان می باشد.

به گزارش  راک نیوز ازچاروسا، شغل بسیاری از مردم این منطقه کارگر و کشاورز است در بین مردمی که جلوی مصلای شهر قلعه رئیسی جمع شدند با یک نفر که بیشترین مبلغ قبض برق برای آن آماده است مصاحبه گرفتیم.

سیدعلی حسن موسوی که کارگر شهرداری قلعه رئیسی بود یک میلیون هفتصد هزار تومان است از مشکلات مالی خود گفت: تمام حقوق دریافتی من فقط 900هزار تومان است که باید حقوق سه ماه خود را برای قبض برق بپردازم.


مردم در قلعه رئیسی با قبض برق در نمازجمعه شرکت کردند+تصاویر

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی هم در این خصوص در خطبه های نماز جمعه با تقدیر از مدیرعامل برق استان اظهار داشت: قبض برق مردم در این منطقه از استان بسیار بالاست که باید مسئولین به این امر توجه کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: در یاسوج مرکز استان قبض برق بالای 40هزار تومان نمی آید ولی متاسفانه در شهری کوچک در آخرین نقطه استان قبض برق بالای 200هزار تومان می آید.

مردم در قلعه رئیسی با قبض برق در نمازجمعه شرکت کردند+تصاویر

وی افزود: شغل مردم این منطقه تمام کارگر، کشاورز و دامدار است که این یک نشانه خوبی از عدالت در استان نیست که محروم ترین نقطه استان به جای این که در پرداخت قبوض آنها را احترام کرد ولی متاسفانه احترام که نمی شود بیشترین مبلغ قبض برای آنها می آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار