طرحهای گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی در شهرستان بینالود از طریق ویدئو کنفرانس با زئیس جمهور بهره برداری شد.
کد خبر: ۶۰۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 07 May 2018

به گزارش تابناک : هم‌زمان با سفر هیئت دولت به خراسان رضوی، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در شهرستان بینالود از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور طرحهای گردشگری و میراث فرهنگی خراسان رضوی را افتتاح کرد.

افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی باغ‌دشت در شهرستان جوین با هزینه 55میلیون تومان و اشتغال 5 نفر، افتتاح اقامتگاه بوم‌گردی بهرآباد در شهرستان کاشمر با هزینه 55 میلیون تومان و اشتغال 5 نفر، افتتاح طرح بازسازی هتل پارک حیاط بینالود با هزینه 300 میلیارد تومان و اشتغال180نفر، افتتاح طرح توسعه هتل ساکن در مشهد با هزینه 7 میلیارد تومان و اشتغال 23نفر، بهره‌برداری از فاز اول سایت موزه شهر تاریخی سنگ‌بست فریمان با هزینه 120 میلیون تومان و اشتغال 5 نفر و افتتاح هتل رفاه در مشهد با هزینه 200 میلیارد تومان و اشتغال 100 نفر از برنامه‌های علی اصغر مونسان در این مراسم بود.

در مجموع حدود 509 میلیارد تومان دولت و بخش خصوصی در این طرحها هزینه کرده است و اشتغال 318نفر را در برداشته است. رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سفر به نمایندگی از دولت در جلسات شورای اداری شهرستان‌های طرقبه‌شاندیز و چناران شرکت خواهد کرد و با مردم و مسئولان این شهرستان‌ها دیدار خواهد داشت.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار