فرمانده انتظامي استان قم تاکید کرد
فرمانده انتظامي استان تاکيد کرد: تا زماني که زائران مسجد جمکران در اين مکان مقدس حضور دارند پليس براي تامين امنيت انتظامي و ترافيکي آن‌ها تلاش مي‌کند.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 02 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی با اشاره به بازید هوایی از مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: پلیس از مدت‌ها قبل با همکاری و مدیریت عالی استان و هماهنگی بین دستگاه‌های خدماتی-امدادی، برنامه ریزی مناسبی برای برپایی قرارگاه قائم(عج) در مسجد مقدس جمکران انجام داده که کار مدیریت انتظامی، ترافیکی و عملیاتی را بر عهده دارد.

وی با بیان این که در زیر مجموعه قرارگاه قائم(عج) 10 پایگاه انتظامی، عملیاتی و ترافیکی انجام وظیفه می‌کنند، گفت: طی بازدید هوایی و همچنین بازدید میدانی از وضعیت مسیرها و اطراف مسجد مقدس جمکران شاهد خیل عظیم زائران برای حضورشان در این کنگره ملی و مذهبی بودیم.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: با وجود حضور گسترده مردم آرامشی حکم فرماست که دلیل آن برنامه ریزی‌های خوب و موثر پلیس با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های مرتبط است که توانسته نظم، انضباط و آرامش مردم برای حضور و شرکت مردم در این جشن بزرگ را فراهم آورد.

مجتبایی تصریح کرد: تا زمانی که زائران مسجد جمکران در این مکان مقدس حضور دارند پلیس برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی آن‌ها تلاش می کند اما مهم تر این است که زائران بایستی خروج خود را مدیریت کرده تا پلیس بتواند بهتر به وظیفه خود عمل کند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، گفت: بر اساس سوابق گذشته شلوغ ترین زمان برای ورود مردم به محدوده مسجد مقدس جمکران از ساعت 18 الی 22 شب گذشته بود که امسال با توجه به تعریض مسیرهای دسترسی به این مکان مقدس و اضافه شدن پارکینگ‌ها شاهد روان بودن ترافیک بوده ایم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار