در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس مطرح شد
امین رفیعی فرماندار بناب در آستانه‌ی اعیاد نیمه‌ی شعبان، روز پاسدار و جانباز به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با جانباز و پاسدار هشت سال دفاع مقدس، حسین فتحی زاده دیدار و جویای حال وی شدند.
کد خبر: ۵۹۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 02 May 2018

فرماندار بناب در این دیدار ضمن تاکید بر حفظ حرمت و رفع مشکلات ایثارگران اذعان داشت: حفظ حرمت و رفع مشکلات رزمندگان عزیز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران وظیفه ما بوده و مطمئنیم که یکی از با ارزش‌ترین امانت های نظام مقدس جمهوری اسلامی رزمندگان، جانبازان و خانواده معظم این عزیزان است.

وی با بیان اینکه ما آرامش کنونی را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: شهدا و جانبازان گرانقدر از عزیزترین دارایی خود که جان عزیزشان است، گذشتند تا ما آسوده بمانیم و امروز امنیت و استقلال میهن اسلامی، مرهون ایثارگری و جانفشانی این عزیزان و صبر و استقامت مادران و خانواده گرانقدر آن‌ها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به اهمیت تکریم جانبازان و خانواده معظم شهدا، تصریح کرد: هرچقدر هم ما از این عزیزان قدردانی و تشکر کنیم بازهم کم است، چرا که اجر معنوی این عزیزان در محضر خداوند تعالی محفوظ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار