معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز جریانات پایدار روی منطقه حاکم است و طی روزهای آینده آسمان استان به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ 01 May 2018

به گزارش تابناک : احمد اسدی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری، قائم‌شهر و بابلسر با 20 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به کجور و سیاه‌بیشه با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی با اشاره به بارش‌های خفیف و  پراکنده روز گذشته در آسمان مازندران، افزود: بیشترین بارش در این مدت از سیاه‌بیشه با یک میلی‌متر گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه امروز جریانات پایدار روی منطقه حاکم است، تصریح کرد: طی روزهای آینده  آسمان مازندران به‌صورت نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود اما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای به‌دلیل استقرار جریانات شمالی احتمال مه صبحگاهی در برخی مناطق وجود دارد.

این مسؤول یادآور شد: در ارتفاعات استان باتوجه به شرایط فصلی و جغرافیایی منطقه در ساعات بعدازظهر ناپایداری‌های محلی شکل می‌گیرد که احتمال رگبارهای پراکنده دور از انتظار نیست.

اسدی خاطرنشان کرد: تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این وضعیت تا پایان هفته جاری در آسمان مازندران ادامه دارد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار