کد خبر: ۵۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار لنده  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، دین اسلام را دین حق‌طلبی و مبارزه با استکبار خواند و گفت: رسالت ادیان الهی بر پایه حمایت از مظلومان و رفع ظلم از صحنه گیتی بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفته با سرلوحه قرار دادن احکام الهی مبارزه با شرک و ظلم را از اصول اصلی خود قرار داده و از همان ابتدا به مقابله با حکومت‌های استکباری جهان برخاسته است.

محمد مرادی اضافه کرد: روز قدس که فریاد ملت‌های آزادی‌خواه جهان بر علیه ظلم و جور بوده، نتیجه اندیشه دینی و معنوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده که برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم یمن نامگذاری شده است.

مرادی بیان کرد: روز قدس متعلق به یک ملت و گروه خاصی نبوده، بلکه همه ملت‌ها با هر نژاد و اندیشه‌ای را دربرمی‌گیرد.

وی تبیین کرد: حال که روز قدس به یک روز جهانی تبدیل شده، باید بدانیم که فریاد ملت‌ها انزجار از هرگونه ظلم و ستم و برائت از رژیم منحوس صهیونیستی و آل‌سعود را به همراه داشته است.

فرماندار لنده متذکر شد: امروز خروش ملت روزه‌دار نشان داد که برای عملی کردن دستورات دین با زبان روزه هم پا به میدان خواهند گذاشت و از مظلومان در هر نقطه‌ای از جهان حمایت خواهند کرد.

مرادی یادآور شد: رژیم‌های استکباری ظلم‌های بسیاری بر علیه بشریت انجام داده‌اند، اما مجامع بین‌المللی باید ندای آزادیخواهی ملت‌های مظلوم را بشنوند و ریشه ظلم و جور را برکنند.

وی در پایان یادآور شد: حمایت مجامع اسلامی از فلسطین و یمن تا رسیدن به آزادی و سربلندی ملت‌های مظلوم باید ادامه داشته باشد و نگذاریم جنایات بیشتری در حق این ملت‌ها روا داشته شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار