سفیر هلند در ایران:
سفیر هلند در ایران با اعلام آمادگی هلند برای سرمایه‌گذاری در خوزستان، گفت: امیدوارم سفر دو روزه‌ام به خوزستان، نتایج خوبی برای توسعه همکاری‌ها داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 30 April 2018

سوزانا ترستال صبح امروز در دیدار با استاندار خوزستان در اهواز با بیان اینکه شرکت‌های هلندی آماده سرمایه‌گذاری در خوزستان هستند، اظهار کرد: دولت هلند همچنان از برجام دفاع خواهد کرد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به اینکه سفارت هلند تنها سفارت فعال در بخش کشاورزی است، افزود: از کمبود آب و چالش‌های زیست محیطی در ایران مطلع هستیم و موضوع مدیریت آب و همکاری‌های کشاورزی از اولویت‌های سفارت هلند است.

سفیر هلند در ایران ابراز امیدواری کرد که سفر دو روزه خود به خوزستان، نتایج خوبی برای توسعه همکاری‌ها داشته باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند نیز در این دیدار با اشاره به سابقه 400 ساله روابط ایران و هلند، عنوان کرد: در سال‌های اخیر و به‌ویژه پس از اجرای برجام شاهد افزایش روابط ایران و هلند در همه ابعاد هستیم.

علیرضا جهانگیری گفت: ارزش تبادلات تجاری هلند و ایران از 280 میلیون یورو در چهار سال گذشته به 1 میلیارد و 680 میلیون یورو در پایان سال 2017، افزایش یافته است.

سفیر هلند در ایران و هیئت همراه پس از دیدار با استاندار خوزستان در اهواز، برای بازدید از شهرهای شوش و دزفول، عازم این شهرها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار