رئیس شوراي اسلامي شهر قزوين:
رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه هاي شهري به مناسبت گراميداشت هفته شوراها گفت: پروژه احداث کمربندي سبز شرق قزوين يکي از مهم ترين پروژه هاي شهر در حوزه زيست محيطي است.
کد خبر: ۵۹۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ 30 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،حکمت اله داودي با اعلام این خبر افزود: طرح کمربندي سبز شرق قزوين يکي از دلچسب ترين پروژه هاي شهري است که نياز هاي مهم شهروندان از جمله دوچرخه سواري،  پياده روي و فضاي سبز در آن مورد توجه قرار گرفته است.

وي بیان کرد: دسترسي به شمال شهر قزوين و ايجاد ترافيک روان در اين منطقه از ديگر ويژگي هاي اين پروژه است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين با بيان اينکه تقاطع غيرهمسطح يادگار امام (ره) دسترسي از اتوبان به شهر قزوين را تسهيل مي کند، اظهار کرد: با تلاش مديريت شهري اين پروژه در مدت يکسال به اتمام خواهد رسيد.

رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به يکي از ديگر از طرح هاي شهرداري قزوين که در اين مراسم به بهره برداري رسيد، گفت: امروز 10 دستگاه اتوبوس مدرن به ناوگان حمل و نقل عمومي اضافه مي شود و با بهره برداري از آن در راستاي تقويت ناوگان اتوبوسراني، توسعه زيرساخت ها و افزايش استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومي گام برداشته خواهد شد.

وي با بيان اينکه شوراها مي توانند مطالبات خود را از دولت پيگيري و نيازهاي خود را برطرف کنند، عنوان کرد: شوراي عالي استان با ارائه لايحه به دولت مي تواند براي پيگيري مطالبات شوراها اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار